استارتاپ کلاودفلر ۱۵۰ میلیون دلار تنخواه جذب کرد

admin دسته‌بندی نشده

استارتاپ CloudFlare یک شبکه‌ی تحویل محتوا و ارائه‌دهنده خدمات DNS (سامانه نام دامنه) و سرویس‌های امنیتی اینترنت است و در آخرین دور سرمایه‌گذاری، ۱۵۰ میلیون دلار تنخواه جذب کرد. این یعنی کلودفلر فعلا نمی‌تواند برای عرضه‌ی اولیه‌ی سهام برنامه‌ریزی کند. این مشارکت قبلا اعلام کرده حیات که قصد دارد سهام خود را به‌صورت عمومی عرضه یواش اما به‌دلیل اندک وجود داشتن سرمایه مجبور است مدت زمان دیگری بوسیله شکل خصوصی فعالیت کند. این استارتاپ اخبار کرده است که سرمایه‌ی جذب‌شده برای رشد بین‌المللی کسب‌وکار، استخدام و توسعه‌ی محصولات جدید خرج خواهد شد.‌  

استارتاپ CloudFlare با شبکه‌ی تحویل محتوا (CDN) شناخته می‌شود و بوسیله وب‌سایت و اپلیکیشن سایر کسب‌وکارها کمک می‌کند تا سریع‌تر بارگذاری شوند. این استارتاپ همچنین از مشتری‌های خود دربرابر هکرها نگهداری می‌کند و اخیرا فعالیت‌های خویشتن را به ارائه‌ی خدمات حریم خصوصی و مراقبت دربرابر حملات سایبری گسترش داده است.

CloudFlare در آخرین دور سرمایه‌گذاری خویشتن در سال ۲۰۱۶ حدود ۳.۲ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شد و بعد از آن اطلاعات جدیدتری داخل مورد مقدار خود منتشر نکرده است. این استارتاپ تا امروز ۳۳۰ میلیون دلار سرمایه از شرکت‌هایی قرین مایکروسافت، بایدو، کوالکام و کپیتال جی (گوگل کپیتال قبلی) شهود کرده است.

استارتاپ CloudFlare نیز اعلام کرده است که ماریا ایتل، رئیس کمیته‌ی نایک و استن مرسمن، مشاور و سرمایه‌گذار باتجربه به اعضای هیئت مدیره‌ی آن‌ پیوسته‌اند.

سال جاری میلادی، سالی است که شاهد عرضه‌ی اولیه‌ی سهام (IPO) شرکت‌های وقار از عموم اوبر، لیفت و اسلکخواهیم حیات بااین‌حال به دیدن می‌رسد CloudFlare هنوز بی آرامی نمی‌تواند برای عرضه‌ی اولیه‌ی سهام خویشتن برنامه‌ریزی بطی ء.

این هفته برای سایر استارتاپ‌های بزرگ دیگری که درون پشت صحنه فعالیت کرده و به‌نوعی اینترنت را دایره می‌کنند، مانند Nginx، هفته‌ی بزرگی بوده است. انجینیکس که در زمینه‌ی ارائه‌ی وب‌سرور رایگان با ظرفیت پایین فعالیت می‌کند، در هفته‌ی سیال ۶۷۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد.بیشتر بخوانید:بیوگرافی کرنلیوس وندربیلت؛ فرمانروای صنعت حمل‌ونقل آبی و ریلی آمریکامصاحبه با جاستین کان، هم‌بنیان‌گذار استارتاپ توییچچگونه کارآفرینان داخل مستخدم را امتیاز دهیم؟مصاحبه با توماس بیلیو، بنیان‌گذار استارتاپ کوئست نوتریشنچگونه کارآفرینی ریسک‌پذیر باشیم؟

شاید دوست داشته باشید:

بخش ویدیو و تبلیغات ویدیویی میدان چه خدماتی به کاربران و کسب وکارها عرضه می کند؟

راسته نزدیک بوسیله دو سال است که درخت سرو اختصاصی ویدیویی خود را راه اندازی کرده است. این سرویس با […]

ترفندهایی که بازاریابان برای جذب مشتری استعمال می کنند

دنیای دوره ما مملو از تبلیغات شده است. از خلال تولد تا مرگ، با انواع و اقسام تبلیغات زندگی می […]

هفت اشتباه مخرب در بازاریابی محتوا

شایدبازاریابی محتوا، مفهوم جدیدی به دیدن برسد؛ اما این گونه از صدها سال قبل استعمال داشته است. داستان گویی یکی […]