ایده های ارزان بازاریابی برای رونق کسب وکار

admin دسته‌بندی نشده

اگر قصد رشد دادن تصرف وکارتان را دارید، باید زمان و پول کافی بخاطر بازاریابی پهلو بگذارید. البته سازمان های بزرگی که از منابع کافی برخودارند، با مساله ی بخصوصی در این تک مواجه نیستند و دغدغه ی چندانی برای یافتن راه های ارزان بازاریابی ندارند. این سنخ تصرف و کارها تا اینکه ممکن است یک واحد مجزا و حاضر بازاریابی داشته باشند و یا میلیون ها تومان بودجه را برای راه اندازی و اداره ی یک کمپین بازاریابی به باهم اتحاد کردن های سوم اختصاص دهند.

اما اگر بودجه ی کافی نداشته و با محدودیت زمانی بخاطر بازاریابی روبرو باشید، چطور؟ آیا باید دست روی دست بگذارید و منتظر بمانید تا پول بیشتری وارد اداره تان شود؟ البته که نه! درون عوض، می توانید کسب و کار خویشتن را بدون صرف ریالی اضافه تیز و به دستیار ایده های کم قیمت بازاریابیرونق دهید.تسلط خود را تو نمایش ی کسب وکارتان تقویت کنیدمقاله مرتبط:چگونه عاری بودجه برای استارتاپ خود تبلیغ کنیم

چه در یک میهمانی حضرت داشته باشید یا در هواپیما بنشینید و درون جهانگردی باشید و چه داخل یک جلسه ی مذاکره ی حرفه ای جناب یابید، باید قدیم برای بازاریابی تصرف و کار خویشتن آمادگی داشته باشید. موثرترین راه برای بازاریابی ایده های خود، مهارت در ارائه ی به اصطلاح آسانسوری و توانمندی درون متقاعد خلق دیگران است. نیت از ارائه ی آسانسوری، تبیین مختصر و مفید یک ایده و توانایی روشن کردن تمام منافع و جنبه های رادیکال آن ایده  فقط خلال ۱۰ تا ۳۰ نفس (مدت زمان تقریبی سوارشدن به آسانسور و پیاده شدن از آن)  است. اسکناس تسمیه ی این ارائه ی آسانسوری از توانمندی درون عرضه ی قانع کننده ی یک ایده تو مسیری به کوتاهی یک آسانسور می آید. بدیهی است که متقاعد کردن مردم داخل یک بازه ی زمانی کوتاه، فقره دشواری است. چرا که اکثر آدم نسبت به محیط خویشتن بی توجه اند و مقدور است براحتی نتوانید نظرشان را طلبیدن کنید.

به گفته ی رابرت هرجاوك، کارآفرین و تنخواه گذار دستور کار ی مشهور تلویزیونی شارک تنک یا تُنگ کوسه ها:اگر طالع یارتان باشد تنها ۹۰ لحظه فرصت دارید و اگر تو این بازه ی زمانی نتوانید طرف مقابل را با دیدگاه تان متقاعد کنید، احتمال موفقیت را از دست خوهید داد. عرضه ی آمار و ارقام بوسیله نوبه ی خویشتن جلال دارد، اما عزب میزان ارائه ی موفق ازاله – بلکه باید به متد ای ایده هایتان را نمایش دهید که بازتابی از تخصص تان بوده و جوّ اعتماد را در میان طرفین خلق کردن کند.

با این تفاسیر، چطور می توان نمایش ای درخور و متقاعدکننده داشت؟ کافی است که این مراحل را ظهر کنید:دانستن اینکه چه چیزی به مخاطبان شما جهت می دهد تایید اجتماعی از سوی متخصصان و چهره های شناخته شده، مفتاح یک ارائه ی اثرگذار استنقل داستانی که نشان دهنده ی تخصص شما و صلاحیت تان برای حل مساله ی مخاطب تان باشدپیش بینی پرسش های کلیدی که ممکن است به ذهن مخاطبان تان خطور کند، مانند “مزیت رقابتی شما چیست؟”با جامعه ی خود مشارکت کنید

اغلب اوقات زمانی که واج از بازاریابی به میان می آید، حافظه ما ناخودآگاه به جانب کمپین های بزرگ و در سطح کشوری معطوف می شود. ولی گاهی باید درون مقیاسی کوچک مرطوب فکر کنیم و روندهای ساری در کف جامعه ی خود را رصد کرده و به تناسب آن رفتار کنیم. آیا از پس هزینه های اسپانسری یک رویداد خیریه و پیاده روی عمومی خواه حمایت مالی از یک لیگ کوچک محلی برمی آیید؟ آیا خیرات یا موسسه ای عام المنفعه سراغ دارید که بتوانید در آن بوسیله نشانی داوطلب فعالیت کنید؟ آیا می توانید بوسیله کمک دیگر شرکت های محلی، نظام یک میهمانی یا رسوم اشتراکی را بدهید؟ آیا می توانید مجموعه کتاب ها خواه اقلام تبلیغاتی مرتبطی مشابه مدال گذار کتاب را بوسیله قفسه ی محلی خویشتن اهدا کنید؟ این قبیل اقدامات می تواند به ارتقای احترام و محبوبیت شما در جامعه ی محلی منجر شود.

از مشتریان تان بخواهید که شما را  بوسیله دوستان پایگاه معرفی کنندمقاله مرتبط:جذب خریدار جدید بوسیله معاون توصیه های شخصی مشتریان باستانی

مشتریان ارجاعی، موثرترین و ارزانترین وضع برای رونق یک تصرف و فقره متاخر هستند. با این وجود، اغلب صاحبان کسب وکارمهارت لازم را در این ماخذ ندارند. گاهی بی قراری از ترس آنکه مشتریان فعلی دست رد به سینه ی آنها بزنند، از مطرح کردن التماس خود اجتناب می کنند.

خوشبختانه، راه های زیادی برای التماس ارجاع وجود دارد. آن هم بدون آن که احساس ناخوشایند یا ناامیدکننده ای داشته باشید.

تو ادامه به چند ایده ی میسر داخل این خصوص رمز می کنیم :با مشتریان خود صادق و روراست باشید و مستقیما یا از طریق ایمیل، بصورت آنلاین خواه رودرو خواه تو پایین صورت حساب های خویشتن از آنها بخواهید تا شما را بوسیله دوستان و آشنایان سندیت معرفی کنند.لازم نیست از طولانی مشتریان تان بخواهید که افرادی را به شما ارجاع دهند، بلکه کافی است که روی نیکوترین مشتریان تان تمرکز کنید.مشوق هایی مانند کارت هدیه، تخفیف یا هدیه ای کوچک به رسم یادگار تقدیم سندیت کنید.از طریق داخل اصالت گذاشتن نمونه هایی از اندرز نامه و معرفی مجله های آماده در سایت و شبکه های اجتماعی خود، مسئله معرفی و ارجاع مشتری را آسان کنید.از مشتریان خویشتن بخواهید که صفحات اجتماعی تان را دنبال کرده و محتوای شما را با دوستان خویشتن به اشتراک بگذارند.بوسیله شبکه های حرفه ای و تخصصی ملحق شوید.

به شبکه های رابطه حضوری ملحق شوید

شبکه سازی کلید موفقیت در کسب و کار است. بوسیله علاوه، شبکه سازی یکی از سریع ترین، سهل ترین و موثرترین راه ها برای ایجاد ارتباطات مجرد دار و سازنده است که می تواند به رونق روزافزون کسب وکار شما کمک کند. چنانچه تاکنون عضو یک شبکه ی ارتباطی نبوده اید، وقتش فصیح که هوشیار مجامع صنفی یا اتاق های تجارت شوید. همچنین می توانید برای یافتن رویدادهای تخصصی درون حوزه ی فعالیت خود از سایت ها و اپلیکیشن های کوشا در این زمینه استعمال کنید. بکوشید به عضویت مجامع حرفه ای و سازمان ها و انجمن های صنفی و کارآفرینی درآیید.در نمایشگاه های تجاری شرکت کنید

موسسه های محلی و منطقه ای مانند حجره های بازرگانی، اغلب مجری برگزاری کنفرانس ها و نمایشگاه های تجاری در اساس های تخصصی هستند. حالا که در شالوده ارائه ی سودا مهارت دارید، پیش بروید و شرکت در این رویدادها را بوسیله تقویم خود تکثیر کنید. نیز از باهم اتحاد کردن در نمایشگاه های صنعتی و تخصصی غافل نشوید. اما قبل از شرکت در نمایشگاه، شیوه های پیشگاه موثر تو این قبیل رویدادها را گردآوری و مطالعه کنید.

خود را برای دریافت جوایز صنف ای و صنعتی داوطلب کنید

درون هر کشوری از عموم ایران، ساز و حکم خاصی برای تقویم جنبه های متنوع یک سازمان و اهدای جوایز به برترین های هر مقدر شدن بود دارد. جایزه ی میتینگ فناوری های برندسازی، کارمزد ی دنده ی سراسری مدال شایسته ی ملی، جایزه ی اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، گواهینامه همایش ملی کسب وکار، کارمزد ی عید ی ملی تدبیر آفرینی شیخ بهایی، جایزه ی مدیریت فرآیند کسب وکار، جایزه ی ملی تعالی سازمانی و عید ی ملی قهرمانان صنعت ایران از جمله جوایز ایرانی است که به برترین های هر حوزه اهدا می شود. این جوایز خیر عزب معروفیت کسب وکار شما را سر زبان ها می اندازند، بلکه انگیزه تکثیر اعتبار سازمان تان خواهند شد.

افراد تاثیرگذار را هدف بگیرید

به تالیف ی رنزو کاستارلا از چهره های مطرح داخل عرصه ی کارآفرینی:مردم چیزی را می خرند که بشناسند و آن را از کسی می خرند که به او تکیه کنند. به همین دلیل، بازاریابی از قاعده افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرمارکتینگ) داخل حال تغییر شدن به یکی از محبوب ترین استراتژی های بازاریابی داخل دنیای مدرن است. افراد تاثیرگذار با استفاده از کانال های دیجیتالی که در وارستگی ما استراحت دارد، می توانند به فراغت و تنها با لمس یک دکمه به شناساندن محصولات و خدمات ما به میلیون ها طرفدار خویشتن بپردازند.مقاله های مرتبط:پیش دماغ های آینده اینفلوئنسر مارکتینگرهبر بازار اینفلوئنسر مارکتینگ داخل ایران کیست؟

رنزو توصیه می درنگ که بجای وزن و تعداد دنبال کنندگان چهره ها، روی کیفیت مخاطبان آنها حساب باز کنید. چرا که خروجی مخاطبان باکیفیت، بها تعامل بالاتر خواهد بود. علاوه پهلو این، باید مطمئن شوید که چهره ای را برای صنعت خود انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با آن داشته باشد.

 هنگامی که اینفلوئنسر مفت با کسب وکار خویشتن را اطلاع کردید، می توانید بعضی از محصولات یا خدمات خود را بوسیله رایگان و درون ازای تجسس و معرفی از جانب آنها، داخل اختیارشان قرار دهید. این یک استراتژی بیش محبوب و کاربردی است.

با سایر باهم اتحاد کردن ها همدستی کنید

شریک و انبازی با سایر شرکت ها درون مبنا ی عرضه ی خدمات مکمل، راهکاری برجسته بخاطر معرفی کسب وکارتان به مخاطبان جدید است. می توانید این کمال مطلوب را از قانون روشهای آنلاین همکاری نظیر برگزاری وبینارهای مشترک خواه میزبانی رویدادهای اختصاصی محقق کنید. در صورت شریک با یک تصرف وکار محلی، می توانید به سادگی کارتهای ویزیت، آگهی ها یا بروشورهای خویشتن را داخل محل فعالیت آنها قرار دهید و متقابلا شما نیز اقلام تبلیغاتی آنها را در محل خود داشته باشید.بازاریابی تلفنی کنید و ایمیل بفرستید

باور کنید خواه نه، بازاریابی تلفنی یا ایمیل مارکتینگ، همچنان روشی موثر برای مخاطب سازی اند و در ریشه حال هزینه ی خاصی جز زمانی که صرف آن می کنید، روی دست تان نمی گذارند. اگر روی صندلی خود لم بدهید، کسی با شما ارتباط نخواهد گرفت. پس دست به کار شده و خود به دنبال خریدار بروید. 

برای جذب خریدار بوسیله این روش، باید نکاتی را پاس کنید:روی فروش تمرکز نکنید. چرا که هدف از این لباس بازاریابی آن است که فرصتی برای ارائه ی تصرف وکار خویشتن و بازارگرمی کردن بخاطر محصولات تان بیابید.قبل از وابستگی و برج حمل گوشی تلفن، اندکی تحقیقات بازار کنید تا به مخاطب درست و بازار هدف مناسب خود دسترسی یابید. یادتان باشد که راحتی تراشیدن ثمر تان را به همگی بفروشید.برای شروع مذاکره، سناریویی مرتب و اثرگذار تمهید ببینید که حاوی سلام و خوش و بش با مشتری، معرفی و پیش روی مزایای محصول خواه خدمات شما بوده و دربرگیرنده الگویی بخاطر تبدیل روانی بحث به سمت و سوی یک سوال یا گپ  باشد.سناریوهای محتمل را از پیش آماده کنید تا بتوانید به هرگونه سوال یا  دغدغه ی مشتری دوره دشت خواه خدمات خود پاسخ دهید.یک فراغت ملاقات حضوری تنظیم کنید –می توانید تقویم  کاری خود را با مشتریان تان به اشتراک بگذارید تا از جریان کاری شما شروع شده و بتوانند زمان مطلوب خویشتن را بخاطر ملاقات با شما تنظیم کنند.همواره نسبت بوسیله هرکسی که گوشی تلفن را برمی دارد یا به ایمیل شما پاسخ می دهد روی خوش علامت دهید.یک آیتم تبلیغاتی کوچک و تخصیص به بی همتا به رسم هدیه برای مشتریان تان ارسال کنید.پیشنهاد می شود که روزهای اواسط هفته را برای وفاق با مشتریان خود داخل نظر بگیرید و اوایل صبح خواه بعدازظهر با آنها تماس بگیرید.پیگیر باشید؛ چرا که ممکن است مجبور شوید بخاطر تنظیم یک قرار ملاقات تا ۳ بار و یا حتی بیشتر با یک مشتری تماس بگیرید.با میانجی ها و فروشندگان همکاری کنید

به جای آنکه فقط خودتان بخاطر کسب وکارتان بازاریابی کنید، بخشی از این مقرری را پیاده شدن دوش واسطه ها و فروشندگان قرار دهید. آنها در ازای دریافت حق مجلس برای فروش، برای تان مخاطب سازی و ساختن مشتری می کنند. اگر این مسیر را برای رونق کسب وکارتان در پیش گرفته اید، اطمینان یابید که ساختار قیمت گذاری تان بتواند خرج های پورسانت و محفل های خرید را در تعیین بهای محصول شمارش درنگ.

خطبه کنید

فرصت های فراوانی بخاطر صحبت کردن درون برابر مخاطبان حیات دارد. کنفرانس های صنعتی، دایره های عام المنفعه، انجمن های تجاری محلی، مدارس، دانشگاه ها، شهرداری ها و هيئت دولت ها معمولا از عموم مراکزی هستند که هموار احتیاج بوسیله سخنران و مربی دارند. در نتیجه، می توانید با ایراد خطبه های سودمند و مرتبط، به سرایت برند خودو افزایش شرف و شهرت تان بپردازید.از یک رویداد آموزشی میزبانی کنید

اگر در حال مهیا هیچگاه فرصتی برای سخنرانی کردن در اختیارتان نیست، خودتان این موقعیت را خلق کنید. برای برگزاری یک رویداد یا میزبانی یک کلاس آموزشی رایگان در کتابخانه ی عمومی، دانشگاه، سرای کوچه و تا اینکه محل دفتر خود دستور کار ریزی کنید. سپس، چندی آگهی طبع کنید و آن ها را در تابلوهای اعلانات عمومی درون مراکزی مانند کتابخانه ها و یا ادب سراها راحتی دهید.محتوای باکیفیت تولید کنید

اگر وبلاگ و یا سایتی به معروفیت خود ندارید، مشت از فقره بکشید و بوسیله سرعت یک صیت شلنگ ارزان را به شهرت خود ثبت کنید. این ساده ترین و در جوهر حال بهترین راه بخاطر ابتیاع محصولات و رونق تصرف وکارتان است – و بوسیله علاوه نفقه ی آنچنانی تیمار به شما تحمیل نخواهد کرد.مقاله های مرتبط:بازاریابی محتوا و هر آن چه باید تو مورد برنامه ریزی و اجرای بهینه آن بدانیدآینده بازاریابی محتوا چگونه است

حال اگر آدم دست به قلمی نباشید چطور؟ خوب، این موضوع آن قدرها هم مهم حلق. چرا که مردم بالاخره به شما روی خواهند آورد، زیرا آنها همیشه به تعاقب قبض توصیه ها و راهکارهای سایرین درون تک چگونگی ساختن یک زندگی بهتر بخاطر خود هستند. علاوه بر این، کتاب ها، گرداگرد ها و مطالبی بود دارد که می توانند به شما داخل گشایش مهارت های نگارشی و روش های بهینه ی تولید محتوا دستیار کنند.

برای نشریات صنعت و تخصصی داخل مملکت ی موثر خویشتن قلم بزنید و یادداشت بنویسید

برای وبلاگ ها و نشریات صنعتی که سخن سنج ی مهمان می پذیرند، مقاله نویسی کنید. بوسیله این ترتیب می توانید در پهلو وبلاگ نویسی، امتحان ی خود را بوسیله مخاطبان صنف ای و هم صنفی هایتان علامت دهید. بنیادی تر از همه، این نشریات شما را به قدم فراخ تری از مخاطبان تماس خواهند عدل.بوسیله تعاقب فرصت های تبلیغاتی ارزان باشید

کمپین های تبلیغاتی خرج برند و گران تمام می شوند. اما برخی از سرو های آنلاین بویژه تو حوزه ی دیجیتال مارکتینگ می تواند خرج ی اجرای این کمپین ها را تا پیمانه شایان توجهی کاهش دهد. با مطالعه آخرین رویدادها و ترندها داخل این حوزه، بکوشید بسترهای تبلیغاتی مجانی و کمینه هزینه را معارفه و از آن استعمال کنید.

دستی به سر و روی محتوای قدیمی خود بکشید

آیا قبلا محتوایی تولید کرده اید که زمان حال قدیمی شده باشد؟ چنانچه چنین است، می توانید محتوای تولیدی قبلی خود را در قالب های جدید متشابه اینفوگرافی منتشر کنید. نیز می توانید مجموعه ای از پست های وبلاگی تان درباره ی موضوعی خاص را بصورت یک کتاب الکترونیک منتشر کنید.  یا پادکستی جذاب و فیلمی آموزنده در مورد آن تولید و منتشر کنید.کارت های وفاداری ارائه کنید

کوپن ها و کارت های تخفیف، ابزاری عالی برای حفظ مشتریان باستانی و وفادارساختن آنها و همچنین جذب مشتری های جدید هستند. می توانید مشتریان  قدیمی و جدیدتان را از طریق این کوپن ها که دارای محدوده ی زمانی علنی بخاطر استعمال هستند، وسوسه به خرید کنید. این نکته را درون نظر داشته باشید که  باید تعداد قدری از مردم بتوانند از این کارتها مصرف کنند، تا به آنها حساسیت خاص بودن و فوریت بدهد.

مسابقات آنلاین برگزار کنید

هدایای تبلیغاتی و مسابقات آنلاین، یک طرز آزموده شده و مطمئن برای ساختن آگاهی از برند و شناساندن کسب وکار شما به مشتریان بالقوه هستند.داخل حالت ایده آل، می توانید از محصولات یا خدمات خود بوسیله نشانی مزد کاربرد کنید. مثلا می توانید امکان اشتراک و مصرف یک ساله ی محصولات و خدمات تان را در اختیار برندگان رقابت استراحت دهید. تبلیغات و اعلام برندگان مسابقه را در شبکه های اجتماعی رخ دهید. سخاوت بوسیله خرج دهید

شاید داخل این اوضاع و احوال اقتصادی، سخاوتمندی بدترین پیشنهاد ممکن بوسیله نظر برسد. اما حتی المقدور از ارائه ی نسخه ی آزمایشی از خدمات خود یا اهدای میزان ی مجانی از میوه خود بوسیله مشتریان تان دریغ نکنید. اگر آنها محصول تان را مانوس داشته باشند، مشکلی با ابتیاع بیشتر نخواهند داشت. چرا که قبل از آنکه مجبور شوند پولی بپردازند، آن محصول را تجربه کرده و پسندیده اند.بانک های اطلاعاتی آنلاین خویشتن را بررسی کنید

قبل از هرچیز نسبت به درج معلومات کسب و کار خود داخل دایرکتوری ها و راهنماهای مشاغل و نیز سواری های جستجو، و نیز خلق کردن صفحه ی ویژه در فیسبوک، لینکدین یا توییتر اقدام کنید. بکوشید که محتوا و اطلاعات آن از قبیل آدرس وب سایت، عنوان دفتر، نشانی نمایندگان فروش، و معلومات تماس به روز و مقاوم باشد.   یک خبرنامه تدارک کرده  و آن را برای بانک ایمیل خود ارسال کنید

ایمیل، همچنان ابزاری کاربردی و مفید است. در واقع، ایمیل یکی از روش های ارتباطی مطمئن و مورد اثبات در میان مشتریان است. به این ترتیب، همواره نسبت به تکمیل و بروزرسانی بانک ایمیل خود اهتمام جدی داشته باشید. می توانید تعداد ثبت مشهور های متاخر و اعضای خبرنامه را با مشوق هایی قرین امکان دانلود رایگان تاریخ های الکترونیکی افزودن دهید. پیشنهاد ما این است که برای ارسال ایمیل از سرویس هایی مثل میل چیمپ و یا کانستنت کانتکت و خواه درخت سرو های مشابه ایرانی استفاده کنید. کافی است، یک خبرنامه ی تخصیص به فرد تنظیم کنید که دارای محتوای متنوع رطوبت نسبت به وبلاگ تان باشد، تا بوسیله این ترتیب مشترکین تان همچنین احساس خاصی و شاخص داشته باشند.از بیلبوردهای سریع الحرکه داخل سطح شهرها کاربرد کنید

تحقیقات مرتبط با نورومارکتینگ خواه همان بازاریابی عصب پایه مدال می دهد که درج تبلیغات روی وسایل نقلیه متحرک مثل عضو ی اتوبوس های شهری و همچنین خودروهای سواری، رویه تبلیغاتی موثری است. کافی است تعدادی اقلام تبلیغاتی کاربردی مشابه آفتابگیر خودرو یا برچسب های تزیینی تهیه و روی کالبد و سرتیز اتومبیل خود نصب کنید خواه آن را در اختیار کسانی بگذارید که مایلند این کار را برای شما بکنند. می توانید در ازای این کار، خدمات و یا محصولات تان را به رخ محدود و رایگان در اختیار تبلیغات چی های خویشتن قرار دهید- اما قبل از هرچیز تامین شوید که نام تصرف و کار و اطلاعات تماس تان در این اقلام تبلیغاتی درج شود.

یک کارت ویزیت جذاب و چخماق طراحی کنید

به لطف وجود خدمات آنلاین طراحی و چاپ، می توانید کارت ویزیت تخصیص بوسیله بی تا خود را با قیمتی مناسب و ساکت تدارک کنید. به این ترتیب، هر زمان که کسی را بازدید می کنید، می توانید یک کارت ویزیت تقدیم او کنید. کارت ویزیت شما درون حکم ویترین کسب و کارتان است و یکی از اقلام مهم تبلیغاتی بوسیله شمار می رود که هزینه آنچنانی برای شما نخواهد داشت.فعالیت های کاری تان را بصورت آنلاین و زنده به اشتراک بگذارید

پلتفرم ها و درخت سرو های یدکی از جمله امکان لایو اینستاگرام بخاطر پخش حی ی رویدادهای جاری در سازمان از جمله نمایش عقب صحنه ی تولید و لانچ محصولات جدید، فیلم های آموزشی، ویدیوهای “مراحل و چگونگی ساخت محصولات” و خواه پوشش زنده رویدادهای محلی و همایشهای داخلی بود دارد. می توانید از ویدیو های زنده برای جذب خریدار و وابستگی صمیمانه و گرم با مخاطبان و همچنین آموزشهای کاربردی به آنها استفاده کنید. 

پادکست تولید کنید

تولید پادکست چندان خرج ای ندارد– کافی است موضوعی بکر و به روز پیدا کنید و تنها با گوشی همراه خود اقدام به پرونده صدایتان و مصاحبت گرداگرد یک موضوع تخصصی کنید. با این حال، تولید پادکست و گستردن محتوای صوتی یک سرمایه گذاری عالی برای ایجاد آگاهی از برند، نشان دادن بینش شما و انسانیت بخشی به هویت برندتان است. می توانید از دیگر صاحبان مشاغل و سایر کارشناسان همچنین برای پیوستن بوسیله پادکست های تولیدی خود جلب کنید، تا به این وسیله پاسخگوی سلایق مختلف بوده و بتوانید طیف فراخ تری از مخاطبان را به کسب وکارتان جذب کنید.قدردانی خود را شخصی کنید

بطور حتم در حال حاضر تعدادی خریدار ثابت دارید که وفاداریشان را از کار افتادن کرده اند، پس به آنها نشان دهید که چقدر قدردان امنیت هایشان هستید. می توانید قدردانی خود را از روال نوشتن یک یادداشت تشکر دستنویس یا شهرت بردن از آنها در یک ویدیو یا پادکست نشان دهید. این حسن نیت، نتایج موثر متقابلی خواهد داشت چرا که این مشتریان به مشتریان وفادارتان تبدیل شده و در قامت قاصد برند شما، مُبلَغ ویژگی های مثبت و نقاط قوت شما خواهند بود و تجربه های مثبت خود را با دوستان پایگاه به تعهد پرداخت خواهند گذاشت.

امضای شخصی خویشتن را داخل انتهای ایمیل ها درج کنید

این یک متد سهل و مقرون به صرفه برای رونق تصرف وکار شما است. داخل صورتی که از وسایل ایمیل بخاطر ربط با مشتریان خود استفاده می کنید و نیت دارید به صورت حرفه ای  این ابزار را بکار ببندید، بهتر است امضاء سازمان خود را بوسیله انتهای نامه های ارسالی و ایمیل ها ضمیمه کنید. امضاء ایمیل، می تواند شامل شهرت برند شما یا متنی ثابت و تبلیغاتی بوسیله همراه یک خواه چند عکس باشد. به این ترتیب، هر بار که پیغامی را ارسال می کنید، مخاطبان متوجه می شوند که چگونه بوسیله بهترین شکل با شما تماس بگیرند.  به سوالات مشتریان تان پاسخ دهید

یومیه اندکی از لمحه خود را برای پاسخگویی به سوالات مشتریان در فضاهای آنلاین یا فعالیت تو سندیکا های صنعتی و پنل های استفسار و پاسخ ویژه دهید. این گونه ساده و ارزان، نه عزب نشانگر شخصیت پاسخگو و موثر شما است، بلکه روشی فوق العاده بخاطر جلب توجه افرادی است که تابحال تا اینکه اسم تان بی آرامی به گوش شان نخورده است.

از شبکه های مدنی پول اعانه عکس مثل اینستاگرام و پینترست استفاده کنید

اینستاگرام و پینترست دو بستر بسیار مناسب و رایگان بخاطر بوسیله وجه اشتراک مجله گذاشتن ادبیات مصور برند شما هستند. تمام خرج ای که باید بکنید، یک گوشی دوربین دار، اینترنت و کمی زمان و برنامه ریزی محتوایی با اندکی خلاقیت درون ایده پردازی و انجام است.  اما چه جنس عکس هایی را می توانید تو این شبکه ها منتشر کنید؟

در ادامه چند پیشنهاد در این ماخذ را با هم ممارست می کنیم:تصاویری از پشت صحنه ی کسب وکارتان به پول اعانه بگذارید (تصاویری مثل معرفی همکاران جزء ستادی و یا اشتراک عکس های محیط کاری آنها)از تکنیک های بصری و ایده های خلاقانه و چشم نواز گرافیکی استفاده کنیدخاطره نویسی و هشتگ گذاری به اضافه میزان مراجعین به شبکه های مدنی تان منجر می شودتعدادی فیلم کوتاه و ویدیوهای آموزشی منتشر کنیدتوصیه نامه های تصویری از مشتریان وفادارتان بسازید از مشتریان تان بخواهید تا تصاویر خود از نحوه ی مصرف از محصولات یا خدمات شما را با هشتگ های اختصاصی با سایرین به اشتراک بگذارند. ویدیوهای معروف آنباکسینگ عمدتا با همین هدف تهیه و منتشر می شوند.

تاکتیک های بازاریابی چریکی را به فقره ببندید

جذابیت بازاریابی چریکی تو این است که بیش از پول، وابسته به خلاقیت است. فعالیت های تبلیغاتی در بازاریابی چریکی بوسیله روشهای نامنظم و نامتعارف و پهلو مبنای یک بودجه بسیار کم اجرا می شوند. بگونه ای که نسبت به سایر تبلیغات کم ارزش تر تمام شده و تو عین حال حداکثر نتایج را به ارمغان آورد.

البته بازاریابی چریکی، عزب مورد کاربرد ی برندهای کوچک و کسب وکارهای نوپا زدودن. بطور مثال، پروژه ی سامان شادی کوکاکولا از عموم کمپین های مطرح تو بازاریابی چریکی است که توانسته خلال سال ها، مخاطبان این برند پرآوزاه را شگفت خورده و فضایی شاد را برای آنها مهیا کند.به همین برهان نیز نام این کمپین یا اعلامیه چریکی، “ماشین فرح” گذاشته شده است.

با این اوصاف، شما غم می توانید اقداماتی از این دست را با چاشنی خلاقیت و نوآوری درون سطح شهر و بصورت میدانی پیاده سازی کنید. کافی است که ایده هایتان خلاقانه، ارزان، اصیل و البته عرفی باشند.بیشتر بخوانید:چرا بازاریابی علیه از خویشتن میوه مهم تر است؟استراتژی بازاریابی خود را آزمایش و نیکوترین سازی کنیدچگونه محتوایی بخاطر جذب مشتری بیشتر بنویسیم؟‍‍همه چیز درباره خبرنگار شدن: سخت و شیرین دنیای اخبارراهنمای تام وبلاگ نویسی برای کسب وکارهای کوچک

شاید دوست داشته باشید:

بزرگ ترین تصورات سهو درباره ی رهبری تیم کسب و حکم

انسان از ۲۰۰ سال گذشته تقریبا در کامل ماخذ ها پیشرفت های عظمت داشته است. بااین حال، براساس نقص های […]

معرفی تاریخ «مربی تریلیون دلاری»؛ درس های رهبری بیل کمپل

شاید اشتهار بیل کمپل به گوشتان نخورده باشد؛ بااین حال، او یکی از تاثیرگذارترین مربیان و مشاوران رهبری در تصرف […]

همه چیز درباره ی بازاریاب شدن؛ شغلی که باید از بدیع شناخت

بازاریابی، مقابل تحسین اساتید این رشته، دانش و هنر کشف و ایجاد و ارائه ی نرخ با هدف تأمین نیازهای […]