راهنمای تام وبلاگ نویسی برای تصرف وکارهای کوچک

admin دسته‌بندی نشده

احتمالاًSGHAROOOONSGHAROOOON شنیده اید که وبلاگ نویسی، نقش مهمی تو توفیق بازاریابی شرکت ها بازی می درنگ. داخل بازاریابی محتوا، اصولاً همه چیز پیرامون عرضه ی بهترین محتوای ارزش آفرین رخساره می گیرد. محتوای خوب، استعداد دیده شدن برند شما را افزایش می دهد، نام کسب وکار را استواری و ترافیک بیشتری را به وب سایت شما راهنمایی می یواش. درنهایت نیز بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتریان واقعی محصولات و خدمات شما تحول خواهد کرد.

بدون یک وبلاگ کارآمد، سئوی موفقی نخواهید داشت. بوسیله علاوه، چه چیزی را می خواهید در رسانه های اجتماعی اعلامیه کنید؟ شما نمی توانید بین مخاطبان و مشتریان بالقوه نفوذ کنید و صفحات کمتری درون وارستگی دارید تا از مزایای «فراخوان برای رفتار» استفاده کنید. باوجوداین، بسیاری از بازاریاب ها، از وبلاگ نویسی کاهلی می روند و این امر، دلیل مشخصی دارد: وبلاگ نویسی فقره ساده ای محو. چنانچه شما درون زمره ی افرادی نباشید که اصولاً از نوشتن کیف می برند، اکنون باید بوسیله تعاقب کلمات بگردید و آن ها را با یک ریسمان محکم، به جملاتی جذاب تحول کنید. شاید تا اینکه از خودتان بپرسید: «باید از کجا اول کنم؟»

چگونه برای تصرف وکار خود یک وبلاگ وضع اندازی کنید

مقالات و ویدیوهای آموزشی زیادی هستند که بار می دهند فقط داخل مدت ۱۰ دقیقه، وبلاگ نویسی را به شما یاد می دهند. شاید این مطالب حاوی دستورالعمل های درستی باشند، اما دلالت های آن ها گمراه کننده است. واقعیت این است که صرفاً انتخاب و تنظیم کردن یک پلتفرم، شما را درون مسیر موفقیت وبلاگ نویسی قرار نمی دهد. نام نویسی داخل یک پلتفرم به این معنا زدودن که ما از آن استفاده می کنیم، خواه وضع های کاربرد ی صحیح آن را می دانیم.

زمانی که می خواهید بخاطر تصرف وکار خود یک وبلاگ نحو اندازی کنید، باید کار را با سه دارایی پا بر جا شروع کنید:پلتفرمایده های محتوافرایند تولید یا نوشتن

پایه ی هر یک از این موارد را می توانید در چند روز ترقی دهید. ولی باید بدانید که وبلاگ بی قراری یکی از کالاهای کسب وکار شما است و برای رشد و ثبات بلندمدت، به زمان بیشتری نیاز دارد. در ادامه، باهم فرایند ساده ی وبلاگ نویسی را ممارست می کنیم:

۱- توسعه و مدل سازی: درون جنین ی اول، باید یک پلتفرم وبلاگ نویسی را انتخاب کنید که با وب سایت شرکت شما سازگار شود. صرف کردن نظر از اینکه کدام ارائه دهنده ی خدمات وبلاگ نویسی را انتخاب می کنید، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید وبلاگ، درون ورقه ی اصلی وب سایت انبازی ارائه داده شود یا در یک برگه ی متاخر باز شود. بوسیله عنوان مثال، وردپرس کامل پست های وبلاگ را بوسیله طور پیش تخیل درون ورق ی اول عرضه می دهد. اگر عملیات وب سایت شرکت شما متفاوت است، باید صفحه ی دیگری به وب سایت اضافه و وبلاگ را بوسیله صفحه ی جدید منتقل کنید. نکته ی دوم، اگر وب سایت همدستی شما مبتنی پیاده شدن پلتفرم وبلاگ عمل نمی کند، باید با یک توسعه دهنده ی وب رایزنی کنید، زیرا در این حالت، اضافه کردن وبلاگ بوسیله احاطه های پیشرفته رطوبت نیاز دارد.مقاله مرتبط:چرا تولید محتوای متنی همیشه اهمیت دارد؟

در جنین ی دوم باید یک تم کم ارزش بخاطر وبلاگ طراحی کنید. تم وبلاگ باید ساده باشد تا ذهن مخاطب را خسته نکند و نیز با احساس طاسی برند شما نیز هماهنگ باشد. به عنوان مثال اگر یک مکانیک هستید، تم گل و منظره، ارتباطی با محصولات شما ندارد. به یاد داشته باشید که امکان دگرگونی تم وبلاگ وجود دارد، اما اگر توسعه دهنده عملیات اضافی روی وب سایت شما عمل داده باشد، تغییر تم امکان پذیر است عملکرد وبلاگ را به هم بریزد. شما می توانید در وب سایت های StudioPress، Elegant Themes، WooThemes وDIYthemes، مجموعه ای از تم ها را مرور کنید. هرچند تم وبلاگ یکی از جنبه های رادیکال بصری است، اما نباید فرایند آماده سازی وبلاگ را بوسیله مدت زیادی در این بار پاندول نگه دارید.

لوگو: لوگوی وبلاگ می تواند معروفیت یا آرم تصرف وکار شما باشد، یا طرحی که به مخاطبان یادآوری بطی ء چه کسی این محتوا را تولید می بطی ء. نکته ای که درون طراحی لوگو اهمیت دارد، این است که تا چه معادل می خواهید وبلاگ را در تماس با برند اصلی، برندسازی کنید.صفحه ی «درباره ی ما»: احتمالاً داخل وب سایت شرکت، کمی با نشانی «درباره ی» تدارک دیده اید که کسب وکار و تیم شما را وصف می کند. داخل وبلاگ نیز صفحه ی «درباره ی ما»، گسترش یافته ی همان توصیفات کوتاه است. هنگامی که می خواهید متن این صفحه را آماده کنید، فرض کنید بیانیه ی مأموریت وبلاگ را باهدف کنف از اهداف شرکت می نویسید.رشد وبلاگ و جذب مخاطبان ارزشمند، مستلزم بخشیدن زمان است و بوسیله استراتژی های بلندمدت حاجت دارد

CMS -۲: شما باید بداند که محتوای نوشته شده را چگونه در وبلاگ منتشر کنید. اغلب ارائه دهندگان خدمات وبلاگ، از یک CMS یا سیستم مدیریت محتوای بصری برخوردار هستند که تا حدودی (ولی خیر کاملاً) با میکروسافت ورد همچنین هماهنگ است. زمانی که می خواهید پستی را منتشر کنید، باید به داشبورد وبلاگ بروید و گزینه ی «جدید» را انتخاب کنید. شروع عنوان پست را انتخاب کرده و بعد بدنه ی متنی محتوا خود را از ورقه ی ورد کپی و تو وبلاگ پیست کنید. گاهی اوقات قالب بندی ورد (مانند شماره گذاری و Bulletها) درون وردپرس برگردان نمی شود. بهتر است فرمت متن را کاملاً در وبلاگ اجرا دهید تا مجبور بوسیله تکرار عملیات نشوید و زمان را از دست ندهید. وبلاگ ها نیز حاوی توابع مشابهی هستند و قالب بندی مطلوب شما را مجهز می کنند.

۳- همفکری: ازنقطه نظر تولید، وبلاگ نویسی حکم کوچکی نیست. اما گاهی اوقات، درک دلایل و لزوم وبلاگ نویسی برای صاحبان کسب وکارهای کوچک شاق است. خصوصاً افرادی که حافظه خویشتن را روی فروش متمرکز کرده اند، واقف نمی شوند که چرا باید زمان خود را به جای محصول، روی به اشتراک گذاشتن تخصص خود متمرکز کنند. درک موضوعات وبلاگ به شما دستیار می بطی ء ایده هایی را بیابید که مخاطبان واقعاً به قرائت کردن آن ها فرع مند هستند. به نشانی مثال، سه گانه راه دون به شما کمک می کنند که ایده های بهتری برای پست های وبلاگ نمایش دهید:  مقاله مرتبط:یک پست فیروز وبلاگ چه ویژگی هایی داردایمیل ها و تماس های خدمات خریدار: به مواردی فکر کردن کنید که مشتریان فقط به کمک نیاز دارند. مشکل آن ها چیست؟ آیا می توانید بدون واگذاری مشتریان به نمایندگی سودا یا خویشتن شرکت، آن ها را راهنمایی کنید؟ برای اثر بردن بوسیله بنیانی ترین روندها می توانید ایمیل ها و رابطه های صوتی مشتریان را دوباره مرور کنید.تاریخچه ی باهم اتحاد کردن را وارسی کنید. به زمانی فکر کنید که شرکت شما یک تصرف وکار تازه تأسیس بود، یا هنوز برندسازی را آغاز نکرده بودید. در آن برهه بوسیله قفا کسب چه دستاوردهایی بودید؟ جدیت کنید تمام دردها، کود ها و التهاب هایی را که یادآور آن گرداگرد است، بنویسید.محتوای رقبا را تجسس کنید: هیچ کس از شما امید ندارد که اطلاعات متاخر برند خود را در پست های وبلاگ به دنیا اعلام کنید. بنابراین مشکلی حلق که محتوای تولیدشده توسط کسب وکارهای رقیب را مطالعه کنید و روی ایده های مشابهی متمرکز شوید.

چگونه یک پست وبلاگ بنویسید؟۱- مخاطبان خویشتن را حس کنید

قبل از اینکه نوشتن نخستین پست وبلاگ را مقدمه کنید، باید درک روشنی از مخاطبان هدف بوسیله دست آوردید. آن ها خودی دارند داخل مورد چه مطالبی معاینه کنند؟ چه چیزهایی آن ها را به هیجان می آورد؟ در این مرحله بهتر است پرسونای مخاطب را نقشه کشی کنید. زمانی که می خواهید عنوان پست را انتخاب کنید، مواردی که از شخصیت مخاطبان می دانید و نیز علایق آن ها را مدنظر داشته باشید.۲- موضوع ابتدایی پست وبلاگ را انتخاب کنید

موضوع اولین پست وبلاگ، می تواند درباره ی یک سوژه ی کاملاً عمومی باشد. به عنوان مثال اگر خدمات لوله کشی را ارائه می کنید، قطره کردن لوله ها و شیر آب، تو صنف ی شما یک موضوع عمومی تلقی می شود. سپس همان طور که تحقیقات مرتبط را انجام می دهید، در تک طرز های تعمیر شیر آب، سپرده به علل چکه کردن بحث کنید. شاید غرض بگیرید که اولین پست وبلاگ را به یک موضوع آموزشی اختصاص دهید خواه موضوع چکه کردن لوله ها را درون قالب یک رمان تقریر کنید.۳- یک عنوان تأثیرگذار بنویسید

اغلب اوقات، چندین عنوان مختلف بخاطر یک پست وبلاگ بوسیله حافظه شما می رسد. اما یک عنوان تأثیرگذار، اختصاص است و شما را به جزئیات محتوا هدایت می کند. بهترین نشانی از تکامل عناوین نخستین حاصل می شود، بنابراین تیترهایی را که درون ذهن دارید، بنویسید و سپس آن ها را ارامش کنید. توجه کنید که عنوان تأثیرگذار، لزوماً عنوان بازپسین پست نیست، اما اطلاعاتی را تو وارستگی شما می گذارد که روی نوشتن یک پست خاص (و خیر عمومی و خسته کننده) متمرکز شوید.۴- نخست ی پست

اول ی پست، باید توجه مخاطب را فراخوانی کند. چنانچه مخاطبان را در پاراگراف ها خواه تا اینکه جملات اولین از دست بدهید، آن ها را راکد می کنند بدون اینکه هیچ تعاملی با محتوای شما داشته باشند. متد های متنوعی بخاطر احضار نظر مخاطب تو مقدمه ی پست حیات دارد. به نشانی شهید یک داستان یا بذله تعریف کنید، یا بابیان یک واقعیت یا آمار جالب، کنجکاوی خنیاگر را برانگیزید.

پس ازآن مرام پست را توضیح دهید و بگویید چگونه این مطلب، نحو محلول یکی از مشکلات احتمالی مخاطبان را شرح می دهد. بوسیله این ترتیب رامشگر انگیزه رک می نرم که امتداد ی یادداشت را بخواند و بفهمد این مسائل، چگونه فقره یا زندگی او را گشایش می دهد.

۵- سازمان دهی محتوا

گاهی اوقات پست های وبلاگ حاوی بها یدکی اطلاعات هستند. نویسنده باید محتوا را بوسیله نحوی سازمان دهی یواش که مخاطب از حجم محتوا مرعوب نشود. شما می توانید محتوا را درون فرم های متعددی سازمان دهی کنید: بخش ها، فهرست ها، هدایت ها یا هر مدلی که آن را مناسب تر می دانید. بهتر است از مطلع تصمیم بگیرید که چه نکات و مفروضات مهمی را پوشش می دهید و یک طرح کلی برای پست تنظیم کنید.۶- نگاشتن پست

گام بعدی، نوشتن محتوای اصلی است. اینک شما طرح خواه الگویی را داخل اختیار دارید و باید جای خالی را پرکنید. از رئوس مطالب بوسیله نشانی یک پیشگام کاربرد کنید و مطمئن شوید که همگی ی نکات بنیانی را به تفصیل شرح داده اید. مبدا از چیزهایی که می دانید، شروع کنید و بعد در صورت نیاز، تحقیقات لازم را برای جمع آوری مثال ها، نمونه ها و داده های پشتیبان ارتکاب دهید.۷- بهسازی پستعناصر بصری نقش مهمی در موفقیت وبلاگ بازی می کنند

فرایند تصحیح بخش مهمی از وبلاگ نویسی است و هرگز نباید آن را نادیده بگیرید. داخل صورت امکان از یک ویراستار باتجربه بخواهید پست شما را مطالعه و توافق کند. به علاوه از یک «سیاهه ویرایش بازپسین» همچنین مصرف کنید. پس ازآن یک تمثال مناسب برای پست خود انتخاب کنید. باتوجه به عملکرد شبکه های مدنی در خصوص پررنگ نشان دادن محتوایی که دارای تصویر است، عناصر بصری درون توفیق وبلاگ، نقش مهمی ایفا می نرم. تحقیقات مدال می دهد که محتوای حاوی تصاویر مرتبط، ۹۴ درصد بیشتر از محتوای بدون تصویر دیده می شود.

ظواهر بصری: هیچگاه کس یک پست وبلاگ زشت را خویش ندارد! توجه کنید که ظواهر بصری صرفاً به عکس هایی که برای پست انتخاب می کنید، محدود نمی شود، بلکه بوسیله قالب بندی و موسسه دهی پست نیز تماس دارد.

تو یک پست به خوبی قالب بندی (فرمت) شده که از فاحش جذابی برخوردار است، هدرها و زیر هدرها، بلوک ها خواه پاراگراف های بزرگ را تقسیم بندی می کنند. همچنین هدرها بوسیله قیافه سیستماتیک و یکپارچه نیکو می شوند. از طرف دیگر، تصاویر اندوه باید دارای مرز مشخصی باشند، بوسیله طوری که معلق درون محیط به نظر نرسند. این قوانین باید در تمامی پست ها مراعات شود. حفظ این سازگاری باعث می شود که محتوا (و برند) شما حرفه ای تر به دیدن برسد و مخاطبان راحت تر پست ها را مطالعه کنند.

برچسب ها و موضوعات: برچسب ها کلیدواژه های خاصی هستند که یک پست را برای عموم مخاطبان شرح می دهند. به علاوه به علاقه مندان اجازه می دهند تا محتوای بیشتری را در همان دسته بندی، در وبلاگ شما پیدا کنند. توصیه می کنیم از اضافه کردن تعداد اضافی برچسب اشتراکی خواه فرعی، اجتناب کنید و برای این کار، استراتژی مؤثری داشته باشید. معمولاً ۱۰ تا ۲۰ برچسب، تمام موضوعات اصلی یک پست را پوشش می دهد.۸- دکمه ی CTAمقالات مرتبط:آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش ششم: سئوی داخلیافزایش ترافیک سایت هایی که سئو نیکوترین ندارند

در پایان هر پست وبلاگ، باید یک دکمه ی فراخوان به عمل یا CTA طراحی کنید. CTA نشان دهنده ی عملی است که انتظار دارید خوانندگان پس از معاینه ی پست ایفا دهند: به نشانی مثال، مشترک وبلاگ شوند، یک کتاب الکترونیک دانلود کنند، یک وبینار یا رویداد ثبت نام کنند، یک مقاله ی مرتبط بخوانند و نظیر آن. ما معمولاً دکمه ی CTA را برای بازاریابی موثر می دانیم. زیرا بازدیدکنندگان محتوایی را مشاهده و بعد روی دکمه ی فراخوان به عمل کلیک می کنند و درنهایت به یک لید خواه مخاطب بالقوه جذب می شوند. ولی دکمه ی CTA می تواند بخاطر فردی که محتوای شما را تجسس می کند، ریشه ارزشمندی باشد. از این دکمه ها برای عرضه ی محتوای بیشتر (مشابه با پست فعلی) به خوانندگان استعمال کنید.۹- سئو

پس از پایان نوشتن، باید یک شلنگ به عقب برگردید و پست خود را بخاطر جست وجو بهینه سازی کنید. تو مورد تعداد کلیدواژه ها سختگیر نباشید. تنها درصورتی که فرصت هایی برای به کارگیری کلیدواژه های هدف بود دارد و البته این اقدام، تأثیر نامطلوبی روی تجربه ی مخاطب نمی گذارد، کلمات کلیدی را اضافه کنید. در رخساره امکان URL پست را کوتاه خیس و مبتنی کنار کلیدواژه ها انتظام کنید. برای کسب داده ها بیشتر درباره ی سئوی داخلی، این مطلبرا به شما توصیه می کنیم.

وبلاگ نویسی به صعود استارتاپ شما دستیار می بطی ء

یکی از چالش های بزرگ هر استارتاپ، دیده شدن و سرمد ماندن داخل بازار رقابتی است. ولی نکته ی مهم تر این است که محتوای وب سایت شما بوسیله اندازه ای جذاب باشد که مخاطبان بالقوه را به بازگشت دوباره ترغیب بطی ء. وبلاگ نویسی نیکوترین راهکاری است که شما را به این کمال مطلوب می رساند.

پیش از مصرف منابع، بازخورد مشتریان را جمع آوری می کنید: وبلاگ نویسی به شما معاون می نرم تا عملکرد خود را موردبررسی صبر دهید و اگر بازخورد مثبتی نگرفتید، در ایده های کارگر خود تجدیدنظر کنید.

رتبه ی وب سایت شما داخل موتورهای جست وجو ارتقا می یابد: تولید محتوای مرتبط و مفید براساس یک برنامه ی زمانی جلوه گر و همچنین لینک های داخلی و خارجی موجود تو کامنت های این مطالب، نقش به سزایی در بهینه سازی سایت شما خواهد داشت.

ارتباط با همکاران بالفعل: وبلاگ ها به نسبت نشست های صنعتی و  سایر نحو های سنتی، بازدهی بیشتری در کشف شرکای جدید دارند.

علامت اعطا کردن فکر مدیریت: افرادی که به فقره در استارتاپ ها علاقه مند هستند، بامطالعه ی وبلاگ شما به ایده های بنیان گذار معلول می برند و برای همکاری رفتار می کنند.مقاله مرتبط:وبلاگ نویسی از این ۸ راه، باعث پیشرفت استارت آپ شما می شود

استعمال ی کامل از شبکه های اجتماعی: امروزه هر محتوایی را که تولید می کنید، باید داخل شبکه های اجتماعی نشر کنید. مخاطبان امروزی شوق دارند هر مکان که هستند، بتوانند شما را روبرو کنند. وبلاگ نویسی بدوی گام و بهینه فرصت برای پیشگاه در همه ی شبکه های اجتماعی است.

بیشتر دیده شدن و جذب منابع مالی: بهینه تنخواه گذاران، قدیم تو حال معاینه وبلاگ های استارتاپی هستند، مربوط به مشتاق هستند که کارآفرینان و ایده های جدید را کشف کنند. اگر سرمایه گذاران به ایده های شما جذب شوند، وظیفه خور کردن آن ها برای تنخواه گذاری، فرمان بسیار راحت تری است.اگر می خواهید مطالب وبلاگ شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود، ویدئو، گیف و اینفوگرافی های خلاقانه ای ارائه کنید

استراتژی های نیکوترین سازی وبلاگ

نویسندگی و ویراستاری مطالب را به کارشناسان محتوا بسپارید: زمینه گذاران در مراحل متد اندازی و رشد کسب وکار، بسیار پرمشغله هستند و نمی توانند شخصاً بوسیله همه ی مسائل تحقیق کنند. شاید بهره گیری از امتحان ی کارشناسان محتوا، هزینه ی بیشتری به همراه داشته باشد. اما استخدام افراد متخصص تو این زمینه می تواند محبوبیت وبلاگ و برند شما را بوسیله نعوظ زیبنده ملاحظه ای بهبود ببخشد و شما را سریع تیز بوسیله اهداف مهم نزدیک نرم.

تصاویر و ویدیوهای اختصاص تولید کنید: همان نعوظ که قبلاً اشاره کردیم، تولید محتوای تصویری بوسیله موفقیت وبلاگ و اضافه ابونمان گذاری مطالب دستیار می کند. به این منظور می توانید ویدئو، گیف و اینفوگرافی های خلاقانه ای مدل سازی کنید. همچنین برای گشایش سئوی مطالب، از تگ alt (وصف تمثال) استفاده کنید. 

در پی تصرف علم جدید باشید: طبیعی است که پس از مدتی، ایده های وبلاگ نویسی تکراری می شوند. یادگرفتن مطالب جدید به طور پیوسته به شما کمک می درنگ که با نیازهای مخاطبان خود بیشتر آشنا شوید و درنتیجه بتوانید در مناسبت با موضوعات متنوع رطوبت برای آن ها محتوا تولید کنید.

مطالب قدیمی را به روزرسانی کنید: مسلماً محتوایی که امروز تولید می کنید، باکیفیت پر حرارت و بهتر از محتوای سال های پیش شما است. اما نباید فراموش کنید که محتوای باستانی همچنان در اینترنت موجود است. مقدور است مشتریان با خواندن همان مطالب، نخستین تأثیر را از برند شما بگیرند. بنابراین توصیه می کنیم با به روزرسانی محتوای قدیمی و لینک دادن آن ها به مطالب جدید، غم سئوی وبلاگ و هم بازاریابی برند و چونی کلی محتوای خود را بهبود دهید.مقاله مرتبط:۶ استراتژی برای بهینه سازی یک وبلاگ

 بوسیله مخاطبان پیشنهاد های هدفمند نمایش دهید: یکی از ساده ترین و مؤثرترین راه ها برای اضافه مدت زمان حضور خوانندگان درون وب سایت شما این است که آن ها را با عرضه ی پیشنهاد های متنوع داخل وبلاگ خود نگه دارید. البته نباید در اجرا این کار زیاده روی کنید.

از آزمون A/A B برای سنجش استفاده: کنید زمانی که هدف شما، افزایش فهرست ایمیل و ابتیاع محصولات است، کارایی تکمه های CTA وقار بیشتری ظاهر می. کند تو چنین مواقعی با استعمال از A/آزمون A B ترافیک سایت را برای حالت های مختلف طراحی دکمه.

ها بسنجید دلایل احتمالی موفقیت وبلاگ های رقیب دربرابر

وبلاگ شما باگذشت زمان ممکن است بیدار شوید که فدایی از وبلاگ های رقیب، از محبوبیت بیشتری. برخوردار هستند گرچه همه ی انبازی ها، آمار بازدیدکنندگان وب سایت خود را منتشر نمی کنند، ولی برآورد حدود ترافیک و توجهی که وبلاگ رقیب به مشت می آورد، امر. محنت حلق شما با تحلیل گستره ی دامنه، تعداد ظهر کنندگان شبکه های مدنی و کامنت هایی که می گذارند، یا جمعیتی که درون اجتماعات برند رقیب همکاری می کنند، بوسیله این آمار جای پا. می برید دلایل محبوبیت وبلاگ های رقیب عمدتاً به سه دسته تقسیم:می- شود ۱

محتوای: بهتر موضوعات اگر شرکت رقیب مخاطبان و کاربران را بهتر از شما بشناسد، موضوعات متنوعی را با تیترها و عناوین دوست داشتنی تری در وبلاگش حکم.

می: درنگ جزئیات معاینه نکات رادیکال یک محصول خواه خدمات و نقاط شکست آن، لینک اعطا کردن به منابع تکمیلی و استناد به مراجع معتبر بخاطر اعداد و ارقامی که عرضه می شوند، رویت مخاطبان را تا معادل زیادی جلب.

می کند: ادبیات نگارشی اگر رقیب شما از دادرسی بیان متفاوتی برای ارائه ی مطالب استعمال می کند، احتمالاً توانسته است با استعمال از تشخیص دلخواه مشتری، خویشتن را داخل این مقدر شدن.

جلو بیندازد تنوع و: کمیت مطالب خوانندگان اولویت می دهند سراغ وبلاگ هایی بروند که طیف متنوعی از گزینه های صوتی و تصویری را در دسترس آن ها استراحت. می دهد اگر همیشه از محتوای متنی کاربرد کنید درحالی که رقیبان شما داخل فواصل کوتاه، انواع ویدئو و پادکست را نیز به مخاطبان نمایش می کنند، علت محبوبیت وبلاگ آن ها، همین تنوع و وزن.مطالب است:مقاله مرتبط چرا وب سایت رقیب شما بازدید کننده- بیشتری دارد۲ قدمت

و نام اگر وبلاگ رقیب، بیشتر از ده سال قدمت دارد و شما به تری وبلاگ خود را اسلوب اندازی کرده اید، نباید انتظار داشته باشید که از تعداد مخاطبان یکسانی. برخوردار شوید به علاوه، بعضی از باهم اتحاد کردن ها نیز از برندهای انحصاری و مخصوص برای نوشتن و انتشار مطالب استفاده. می کنند نویسندگان معتبری که خودشان به نشانی یک برند شخصی شناخته می شوند، اعتماد استعمال کنندگان را جلب کرده و روابط رمزی را گسترش. می دهند درنهایت نباید رهبری فکری وبلاگ را مشت. کم بگیرید رهبران روحی هر صنعتی، به سادگی با مطرح کردن مباحث جنجالی، معرفی آخرین محصولات و خدمات و مطرح کردن موضوعات روز، توجه مردم را از آن خود.می- کنند ۳

ارتقاء مطالب ارتقاء محتوا و تبلیغات، نقش بسیار مهمی تو ترافیک وب سایت بازی. می بطی ء چنانچه محتوای باکیفیتی تولید کنید ولی هیچگاه کس از آن اطلاعی نداشته باشد، همگی ی زحمات شما هدر. می جوی یکی از بهترین اسلوب های دیده شدن مطالب، به تعهد پرداخت گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی و منتفع  شدن از حجم عریض تر. ارتباطات است به علاوه تبادل لینک با سایت های مرتبط و معتبر، محبوبیت یک وبلاگ را به شدت افزایش. می دهد بهتر است با استفاده از ابزاری’مثل Moz s Open Site Explorer استراتژی شرکت های رقیب را درون این مبنا. بررسی کنید نکته ی ته اینکه امکان پذیر است شرکت رقیب، برای جذب مخاطب هزینه. کرده باشد تبلیغات تو شبکه های مدنی پرطرفدار، دائماً انبوهی از بازدیدکنندگان جدید را به وبلاگ آن ها. می سرما یادآوری می کنیم که افزایش ترافیک به دستیار تبلیغات پولی، یک استراتژی مؤثر کوتاه مدت است و شما برای موفقیت بلندمدت، باید رویکرد استراتژیک خود را.تبدیل دهید:بیشتر بخوانید چرا بازاریابی محصول از خود محصول اساسی زیرفون است؟چرا تولید محتوای متنی ابد اهمیت دارد؟راهنمای جامع ویدئو مارکتینگهرآنچه باید درمورد اینفلوئنسر مارکتینگ بدانیدهمه چیز درباره ی بازاریاب شدن؛ شغلی که باید از

شاید دوست داشته باشید:

بزرگ ترین تصورات سهو درباره ی رهبری تیم کسب و حکم

انسان از ۲۰۰ سال گذشته تقریبا در کامل ماخذ ها پیشرفت های عظمت داشته است. بااین حال، براساس نقص های […]

معرفی تاریخ «مربی تریلیون دلاری»؛ درس های رهبری بیل کمپل

شاید اشتهار بیل کمپل به گوشتان نخورده باشد؛ بااین حال، او یکی از تاثیرگذارترین مربیان و مشاوران رهبری در تصرف […]

همه چیز درباره ی بازاریاب شدن؛ شغلی که باید از بدیع شناخت

بازاریابی، مقابل تحسین اساتید این رشته، دانش و هنر کشف و ایجاد و ارائه ی نرخ با هدف تأمین نیازهای […]