تغییرات صنعتی تبلیغات، فرصت های کسب وکاری متاخر ایجاد می کند

admin دسته‌بندی نشده

امروزه، بیش از هر زمان دیگری بزرگی خلاقیت و نوآوری در تصرف وکارها به چشم می خورد. خلاقیت، دیگر تنها بوسیله معنای عنصری در هنر محسوب نمی شود. به اشعار دیگر، هر بسرنوشت شوم دچار کردن کسب وکار، از مدیریت عامل تا بازاریابی و حتی علوم داده، برای ترفیع حاجت بوسیله خلاقیت دارند. شریک ها امروز بیش از هر زمان به افرادی نیاز دارند که نوآوری داشته باشند، درون حل مسائل حرفه ای ایفا کنند و راهکارهای بهینه ترقی دهند. همگی ی آن موارد، خلاقیت را درون صدر مهارت های مورد نیاز قرار می دهد.مقاله های مرتبط:آینده تبلیغات چگونه خواهد بود؟نگاهی بوسیله بازار تبلیغات دیجیتال ایران و زیرساخت های وابسته

در حاصل ی اضافه شدید حاجت به خلاقیت، این عنصر، امروز متجاوز از قدیم به ابزارها، داده ها و سیستم های بی عیب موقوف شده است. بوسیله علاوه، ماجراجویی در دنیای خلاقیت، حاجت به ذهنیتی آرام دارد که در شرایط کمبود ابزارها، برازنده دسترسی نیست. از مجموعه ابزارهای مهمی که توسط اکثر طراحان، افراد خلاق و تولیدکننده های محتوا تک کاربرد قرار می گیرد، می توان بوسیله Adobe Creative Cloud رمز کرد که ابزارهای مورد نیاز را بوسیله صورت یک جا بوسیله آن ها ارائه می کند. مجموعه ی ارائه شده، مدل ای بارز از قابلیت های مورد نیاز برای ارائه ی بهترین تجربه ی کاربری به مشتریان است.

ادوبی سال ها در تولید ابزارهای خلاقانه و مخصوص طراحی، فعالیت کرده است. درون دوران کنونی نیز که تولید محتوا بوسیله ترکیبی از داده و روش نمایش خلاقانه ی آن تعبیر می شود، این شرکت تلاش می درنگ تا سهم خود را از بازار، افزایش دهد. آن ها با راهکارهای جدید، تکاپو می کنند تا فضایی مناسب را برای تولید، ارائه و تعهد پرداخت محتوا (خصوصا تو تبلیغات) داخل اختیار شرکت ها و افراد راحتی دهند.

به هرحال، کاربرد از ابزارهای ادوبی برای تولید و اشتراک محتوای تبلیغاتی، راهکار مشترک بسیاری از باهم اتحاد کردن های کوچک و بزرگ دنیا است؛ البته، در فدایی مناطق، دسترسی آسان به آن ابزارها امکان پذیر حلق و شاید تنخواه ی مورد حاجت نیز داخل اصالت دایره نباشد. بوسیله هرحال، مرام از مثال کوفتن ادوبی و ابزارها آن بود که شرکت ها و افراد، باید ابزارهایی کم ارزش را برای فعالیت های تبلیغاتی تو دنیای امروز انتخاب کنند که داخل ادامه، بوسیله شرایط و دلایل آن می پردازیم.

برگزینی ابزار کم ارزش

شریک همکاری های مایکروسافت، SAP و ادوبی، سرویسی به اشتهار Open Data Initiative را ایجاد کرده است که کاربران با استفاده از آن، می توانند داده های خویشتن را در پلتفرم های متنوع آن شریک شدن ها به اشتراک بگذارند. همین رویکرد ساده، تا چند وقت پیش یکی از چالش های پا بر جا مشارکت ها در تولید محتوا وجود. اساس اشنایدر، مدیر دشت مدخل IT شریک شدن آندر آرمور، درباره ی استفاده از ابزارهای هماهنگ در بازاریابی و تولید محتوا می گوید:ما بوسیله منبعی ثابت و واحد برای داده ها و اطلاعات نیاز داشتیم. هدف آن وجود که محلی مشترک ایجاد شود تا هر فرد، به حاجت مورد دید خود بوسیله راحتی مشت پیدا کند. استفاده از Adobe Experience Manager، نرخ زیادی در زمان مورد نیاز تیم ها بخاطر بارگذاری فایل ها و موارد دیگر، صرفه جویی کرد. 

شریک شدن سیلزفورس نیز سرمایه گذاری روی مدیریت محتوا را ابتدا کرده است. آن ها سرمایه گذاری و دستاوردهای موفقی درون حوزه ی CRM داشته اند و امروز، غرض بوسیله تغییر جهت گرفته اند. به هرحال، CRM همچنین در دنیای فناوری دوران ویژه خود را داشت که بوسیله مرور رو به پایان می جوی.

هوشمندی کاربردی

استفاده از ابزارهای بهینه بخاطر اضافه اتوماسیون و هوشمندی فرایندها در کسب وکار، نقطه ی توشه رادیکال دیگر کسب وکارها محسوب می شود. امروزه، فرایندهای بسیاری تا اینکه در بحث های بازاریابی احتیاج به خودکارسازی دارند که ابزارهای متنوع و کاربردی زیادی نیز بخاطر آن ها ارائه شده است. فرایندهای محتوایی، از تولید و مشارکت نیروها گرفته تا ارائه و بهترین سازی، نیاز به مدیریت و بعضا اتوماسیون دارند. محتوای تولید و مدیریت شده، امتحان ی کاربری یکپارچه ای را در تمامی حوزه ها و موضع ها برای کاربران ایجاد می کند. هوشمندسازی و اتوماسیون، حاجت مبرم تبلیغات در دنیای امروز است

سیلزفورس قصد دارد تا با انبازی Sitescore، مدیریت دستی کنونی را بهبود ببخشد و هرچه بیشتر، به راهکارهای ادوبی نزدیک شود. به هرحال، همه ی مشارکت های بزرگ تقلا می کنند تا فرایندهای مدیریت و اتوماسیون داده و محتوا را گشایش ببخشند. امروزه همه می دانیم که محتوا بدون داده، تنها قشری جذاب دارد و داده، بدون (طراحی) محتوا، تنها تعدادی عدد بی ذهنی می شود.یکروز برداری از تغییرات

هر زمان که تغییری اساسی در نحوه ی تولید محتوا، تبلیغات، شعار گیری و وفاق با مشتریان در بازار رخ دهد، فرصت های مناسبی بخاطر کسب درآمد و تا اینکه راه اندازی تصرف وکار نیز خلق می شود؛ البته، قطعا نمی توان با تأسیس استارتاپ یا گروه های کوچک، به سرعت با همکاری های ابهت همچون ادوبی و سیلزفورس رقابت کرد. به هرحال، صنعتی تبلیغات تیمار متشابه سئو که ۲۵ سال پیش تجلی پیدا کرد، تغییرات چشمگیری را پیش رو دارد و می نبوغ با درنظرگرفتن آن ها، فرصت های آتی را شکارگاه کرد.

فرصت اصلی دنیای کسب وکار در روزی برداری از تغییرات دنیای تبلیغات، داخل رقابت با شرکت های بزرگ نهفته نیست. تو عوض، تیم های کوچک باید بتوانند راهکارهایی بهترین را بخاطر خودشان پیاده کنند تا به مرور، شاید آن ها را بوسیله سرویس خواه خدماتی تام توسعه دهند. نکته ی اساسی در این مسیر، درک تغییرات فرایند تولید محتوا در جهان امروز است که نیازها بوسیله ابزارها را نیز تغییر خواهد انصاف.بیشتر بخوانید:نرم افزارهای مملو از تبلیغ، ۸ میلیون کاربر گوگل پلی را فریب داده اندفیسبوک و گوگل احتمالا به ارائه بها داده های کاربران مجبور می شوندیادگیری سامان چگونه بوسیله بازاریابی دستیار می کند؟اکثر کاربران از سر کارگر تبلیغات فیسبوک اطلاع ندارندگوگل ۲.۳ میلیارد تبلیغ را داخل سال ۲۰۱۸ پاک کرد

شاید دوست داشته باشید:

بزرگ ترین تصورات سهو درباره ی رهبری تیم کسب و حکم

انسان از ۲۰۰ سال گذشته تقریبا در کامل ماخذ ها پیشرفت های عظمت داشته است. بااین حال، براساس نقص های […]

معرفی تاریخ «مربی تریلیون دلاری»؛ درس های رهبری بیل کمپل

شاید اشتهار بیل کمپل به گوشتان نخورده باشد؛ بااین حال، او یکی از تاثیرگذارترین مربیان و مشاوران رهبری در تصرف […]

همه چیز درباره ی بازاریاب شدن؛ شغلی که باید از بدیع شناخت

بازاریابی، مقابل تحسین اساتید این رشته، دانش و هنر کشف و ایجاد و ارائه ی نرخ با هدف تأمین نیازهای […]