هرآنچه باید درمورد اینفلوئنسر مارکتینگ بدانید

admin دسته‌بندی نشده

تو دنیای دیجیتال امروزی که کارایی تبلیغات سنتی برندها دائماً تو حال کاهش است، بازاریابی تأثیرگذاران یا اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) بوسیله نشانی یکی از پررونق ترین روش های رو بوسیله رشد بازاریابی شناخته می شود. مشخصاً مردم مثل گذشته، توجه اضافی به آگهی های تبلیغاتی ندارند. به علاوه، ازآنجاکه مدت زیادی از حین آزاد خویشتن را در اپلیکیشن های شبکه های مدنی گوشی همراه می گذرانند، اهداف خوبی برای این متد بازاریابی محسوب می شوند. ولی اینفلوئنسر مارکتینگ دقیقاً چیست، چه مزایایی برای کسب وکارهای نوپا دارد و چگونه می نبوغ کمپین بازاریابی مؤثری در این شالوده گونه اندازی کرد؟بازاریابی با اینفلوئنسرها

اصطلاح اینفلوئنسر مارکتینگ، به راحتی مفهوم خود را منتقل می درنگ: هنگامی که کسب وکارها استراتژی بازاریابی آنلاین خویشتن را با کمک افراد تأثیرگذار اجرا می کنند. بنابراین یکی از مهم ترین و ابتدایی گام های این راهکار، صریح کردن افرادی است که می توانند نقش اینفلوئنسر را در صنعت خواه بازار محصولات و خدمات شما ارتکاب کنند؛ افرادی که می توانند در ترقی و ارتقاء برند شما، تأثیر مثبتی داشته باشند.

باتوجه به این مقدمه، اینفلوئنسر فردی است که می تواند غرض های فروش سایر انسان را تحت تأثیر صبر دهد. یک اینفلوئنسر به واسطه ی اعتبار، دانش، یا موضع یا روابط ویژه ای که با مخاطبان خود دارد، رویت و ایده ی عده ی اضافی از کاربران را با خود همراه می نرم. البته، سایز یا قطع ی نفوذ اینفلوئنسر، بوسیله محدوده ی «نیچ مارکت» او رابطه دارد. به نشانی مثال، فالوئرهایی که در صنعتی رایج پیشگاه دارند، از هواداران فلسفه و اساطیر یونانی بیشتر هستند!

تقابل سلبریتی ها و اینفلوئنسرها

در ابتدا، اینفلوئنسر مارکتینگ به نشانی زیرشاخه ای از بازاریابی سلبریتی ها رشد کرد. از دهه ها قبل، سلبریتی ها با دریافت هزینه های سنگین، محصولات همکاری های مشهور را تبلیغ می کردند. هنوز هم بازاریابی آنلاین سلبریتی ها، مثالی از اینفلوئنسر مارکتینگ است. اما اینفلوئنسر مارکتینگ مدرن، بسیار فراتر از یک ستاره ی ورزشی یا سینمایی است که هواداران خویشتن را به معامله یک ثمر خاص اغوا می یواش.

درحالی که باگذشت زمان، اینترنت هم بالغ پر حرارت می شود، برخی از افراد موفق شده اند شرف زیادی به عنوان ابرستاره های آنلاین تصرف کنند. این افراد همان اینفلوئنسرهایی هستند که در مباحث بازاریابی موردتوجه فراغت می گیرند.

اینفلوئنسرها عرض خود را به نشانی متخصصان حوزه های ویژه / انحصاری به دست آورده اند. بخاطر مثال ممکن است وبلاگ موفقی را در مورد یک موضوع خاص راه اندازی کرده باشند، خواه ویدیوهای مرحمت را ساخته و در کانال های مرتبط یوتیوب، آپلود کرده باشند. درهرحال اغلب این افراد، حساب های فعال و محبوبی در رسانه های اجتماعی دارند و نظرات، ایده ها، هدایت ها و مشاوره های خویشتن را درزمینه ی یک موضوع تخصصی نمایش می کنند. ضمن اینکه تأثیرگذاران، مدت زمان زیادی را برای تاسیس برند و رشد مخاطبان خویشتن صرف کردن می کنند.مقاله مرتبط:پیش بینی های آینده اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر اینفلوئنسرها بفهمند که محصولات شما، چگونه فالوئرهای آن ها را منتفع می کند، شاید از همکاری با شما خوشحال شوند. درون این صورت، از نام، تخصص و قدر خود استفاده می کنند تا محصولات شما را بین هواداران تبلیغ کنند.

توجه کنید که اینفلوئنسر مارکتینگ حزن شبیه سایر روش های بازاریابی، فقط زمانی حاصل جزء است که شما میوه باکیفیتی تولید کنید. در جاهل این صورت، درنظرگرفتن بالاترین نرخ اجر برای تأثیرگذاران نیز کمکی به فروش محصولات بدساخت و ناکارآمد شما نمی درنگ.

اینفلوئنسرمارکتینگ  و بازاریابی محتوا

جای شگفتی ازاله که فداکار از مردم، تفاوت اینفلوئنسرمارکتینگ و بازاریابی محتوا را تشخیص نمی دهند. زیرا این دو حوزه، شباهت و ارتباط داخلی (همبستگی) زیادی با یکدیگر دارند.

به نعوظ خلاصه، بازاریابی محتوا زمانی اجرا می شود که همدستی ها، محتوای برازنده و ارزشمندی را تولید و در کانال های مختلفی توزیع کنند. محتوا، بخاطر جذب و تحریک تعامل مخاطبان تولید می شود. کمال مطلوب نهایی بازاریابی محتوا، هدایت مخاطبان به انجام یک اقدام سودآور، مانند معامله یک علیه خاص است. بازاریابی محتوا همه ی مراحل فرایند ایجاد، توزیع و مصرف از محتوا را پوشش می دهد تا اهداف بازاریابی شمارا جستجوگر نرم.

چنان که اشاره کردیم، بازاریابی ازطریق اینفلوئنسرها، بوسیله معنای همکاری با اشخاص تأثیرگذاری است که درون بسرنوشت شوم دچار کردن بازار شعار یک شرکت حضور دارند و قادر به توزیع محتوای تولیدی هستند. کمال مطلوب اصلی این روش بازاریابی هم تشویق مخاطبان به ارتکاب یک اقدام خاص است، با این تباین که اینفلوئنسر مارکتینگ فقط روی توزیع محتوا متمرکز می شود و نه تولید آن.

بازاریابی محتوا از نحو ها و راهکارهای گوناگونی برای به اشتراک گذاری محتوا و افزایش نرخ دیده شدن آن استفاده می کند. یکی از مؤثرترین روش ها، بهره گیری از اینفلوئنسر مارکتینگ بوسیله عنوان کمی از فرایند توزیع محتوا است.

کاربرد کنندگان معمولاً خاندان مراحل زیر را طی می کنند:

۱- یک مصرف کننده، درون پست ها یا استاتوس های رسانه های اجتماعی، سفارش ای برای مصرف یک رخت یا خدمات خاص مشاهده می کند. بیشتر اوقات، توصیه ها توسط اینفلوئنسرهایی ارائه می شوند که مورد تعریف استفاده کنندگان واقع شده اند. درهرحال، توصیه ی یادشده، توجه مصرف کننده را برمی انگیزد.

۲- استفاده کننده تصمیم می گیرد اطلاعات بیشتری درون مورد لوازم / خدمات زبر به دست آورد. بنابراین به وبلاگ، کانال یوتیوب، شبکه اجتماعی یا پادکست اینفلوئنسر محبوب خود مراجعه می درنگ. او با محتوا، رابطه برقرار می کند.مقاله مرتبط:نکاتی برای جذب عقب کنندگان در شبکه های اجتماعی از نگاه معرفت

۳- استفاده کننده بوسیله متعاقب جزئیات بیشتری درزمینه ی انفراد ها، قیمت، دردسترس بودن و روش های ارسال میوه است. او به گمان بسیار این توضیحات را در وب سایت لقمه فروشی یا برند تولیدکننده ی علیه به دست می آورد.

اگر مصرف کننده محصولی را که می بیند، دوست داشته باشد، برای فروش اقدام می کند؛ چه به صورت فیزیکی و چه بوسیله عارض آنلاین.

فرایندی که مرور کردیم، ترکیبی از بازاریابی محتوا و اینفلوئنسر مارکتینگ است که مصرف کننده را کوچکتر تأثیر استراحت می دهد.

بزرگ ترین مزایا و معایب اینفلوئنسر مارکتینگ

گرچه بازاریابی ازطریق اینفلوئنسرها، یکی از روندهای بنیانی حوزه ی بازاریابی است، اما کارشناسان تأکید می کنند که این روش برای همه ی تصرف وکارها کم ارزش نیست. مرور اجمالی مهم ترین مزایا و معایب همکاری با تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی، به ما کمک می کند علت این هشدارها را بهتر حس کنیم.مزایا:تأثیر اینفلوئنسر مارکتینگ بر غرض نهایی مصرف کنندگان

مقدماتی و اساسی ترین مزیت بازاریابی اینفلوئنسرها، قیمت بازدهی آن است. مطالعات متعددی که در این زمینه رخ محزون است، ثابت می کند که ایفلوئنسر مارکتینگ واقعاً تأثیر قابل توجهی بر تصمیم های خرید مصرف کنندگان دارد. به عنوان مثال، یکی از تحقیقاتی که بازاریابی تو شبکه ی مدنی توییتر را موردبررسی قرار داده است، نشان می دهد که چنانچه توییت های یک برند، از زبان اینفلوئنسرها اشعار شود، «قصد خرید» کاربران را به میزان ۵.۲ طبق افزودن می دهد. به علاوه، ۴۹ درصد از انسان داخل زمان تصمیم گیری برای خرید، به پند هایی تکیه می کنند که اینفلوئنسرها به پول اعانه گذاشته اند.اینفلوئنسر مارکتینگ به تدریج تکیه مخاطبان را جلب می یواش

تأثیرگذاران افرادی هستند که وفاداری هواداران خود را به دست آورده اند. این هواداران یا فالوئرها، عمیقاً بوسیله موعظه های شخصیت های محبوب خود بها می دهند و به گفته های آن ها اطمینان دارند. بنابراین هنگامی که اینفلوئنسر، علیه یک برند خاص را تحسین می کند، هواداران موقت وارد می شوند. میوه یا برندی که بوسیله رطوبت مسبوق بازار شده است، بوسیله کمک تحسین و تائید تأثیرگذاران، به اعتبار فوق العاده ای مشت روبرو می کند؛ زیرا که اینفلوئنسرهای خوب، صرفاً به خاطر پول محصولی را تبلیغ نمی کنند و هواداران نیز از این موضوع آگاه اند. ایده ی پا بر جا این است که وقتی تأثیرگذاران محصول یا خدماتی را پیشنهاد می دهند، به ظن بالا خودشان از آن استعمال کرده و رضایت داشته اند.دسترسی به طیف مجلل مخاطبان

بیشتر اینفلوئنسرها، صدها هزاره فالوئر دارند. همان طور که گفتیم، مردم اینفلوئنسرها را به دلیل اشتیاق، دیدگاه ها، ایده ها و اصولی که بوسیله پول اعانه می گذارند، دنبال می کنند. مردم خواستار پست های جدید تأثیرگذاران محبوب خود می مانند. زمانی که پست جدیدی منتشر شود، هواداران سریعاً بوسیله تعامل با آن مبتلا می شوند (لایک، رویت دادن، بازنشر).

روشن است که یک برند با شریک اینفلوئنسرهای مرتبط، بوسیله نرخ بالایی از مخاطبان دسترسی معلوم می کند. چنانچه اینفلوئنسرها محتوای شما را به اشتراک بگذارند، مخاطبان بسیار یدکی این محتوا را مشاهده می کنند. تصور کنید که هر یک از این مخاطبان، وعده دیگر محتوای شما را بازنشر کند. داخل این صورت پیام شما به گروه زیاد مبصر تری از مردم می رسد. اگر اینفلوئنسر مارکتینگ را از این فرایند حذف کنیم، شما هرگز قادر نیستید با چنین قشر عظیمی از مخاطبان رابطه منیع کنید.شعار قرار اعطا کردن مخاطبان کم ارزش

هنگامی که با اینفلوئنسرهای مرتبط میدان خویشتن فرمان می کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که پیام های برند، به مخاطبان مفت تری ارسال می شود. بوسیله همین دلیل برندهای پوشاک سعی می کنند با اینفلوئنسرهای مد و فشن انبازی کنند؛ یا برندهای آرایشی و بهداشتی، با متخصصان غشا و مو کار می کنند. شما از این شیوه به مخاطبانی دسترسی خواهید داشت که به ظن بیشتری به محصولات شما علاقه مند هستند.عدم حاجت به بودجه ی بالا

بسیاری از میکرواینفلوئنسرها حاضرند به جای دستمزد، محصولات و خدمات یک برند را شهود کنند. حتی چنانچه آن ها پولی درخواست کنند، هرگز قابل مقایسه با جایزه سلبریتی های مشهور نیست.

معایبضررهای انتخاب اینفلوئنسر نامناسب

با انتخاب اینفلوئنسر نامناسب، زمان، سعی و منابع خود را هدر می دهید و کمترین میزان بازگشت سرمایه را به دست می آورید. به علاوه، اگر همکاری شما با یک اینفلوئنسر به دهش پیش نرود، مقدور است شاهد تاثیر شدیدی از طرف هواداران او باشید. این موضوع به قدر شما در میدان نیز آسیب می زند. اطمینان حاصل کنید که اینفلوئنسر مرتبطی را تو حوزه ی تخصصی خویشتن پیداکرده اید که از هواداران وفاداری برخوردار است و همیشه محتوای معتبری منتشر می درنگ.هر اشتباه، اعتبار برند شما را زیر سؤال می برد

یکی از بزرگ ترین اشتباهات برندها درزمینه ی اینفلوئنسر مارکتینگ، منتشرنکردن براق جزئیات این مشارکت است. تو بازارهای امروزی، این فرمان به عنوان گمراه کردن و فریب مشتریان تلقی می شود و کار بزرگ شکایت های قانونی آتی را نیز افزودن می دهد.چالش فاش کردن اینفلوئنسر

پیداکردن ایفلوئنسری که از هر محاسبه برای اعلامیه محصولات شما کم ارزش باشد، کار سهل ای حلق. شما باید مسئولیت جستجو و بررسی گزینه های پیش رو را بوسیله عهده ی یک آویشن بگذارید و پس از اطمینان حاصل کردن از شایستگی اینفلوئنسر، مدت ها با او مذاکره کنید. انتخاب و اصلاح نهایی با یک اینفلوئنسر، مستلزم زمان و جدیت زیادی است.مقالات مرتبط:اعتمادسازی در دنیای سرشار از اخبار دروغیننقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی آنلاینچالش پیمانه گیری صعود

پس از راه اندازی کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ، باید میزان صعود آن را پیگیری کنید. در غیر این صورت، متوجه نمی شوید که شخص مناسبی را تفویض کرده اید و بازدهی مقبولی به مشت می آورید یا خیر.هزینه های ربط ناتوان برند با اینفلوئنسر

درنهایت، یکی دیگر از اشتباه های مبصر برندها این است که تنها یک کود با اینفلوئنسر موردنظر خود مذاکره می کنند. ولی شما باید روی ایجاد روابط زورمند و مؤثر با تأثیرگذاران متمرکز شوید. در این صورت کمپین های سودمندتری برگزار می کنید و اینفلوئنسرها همچنین حداکثر جدیت خویشتن را بخاطر همدستی با شما بوسیله امر می گیرند.

اینفلوئنسر مارکتینگ چگونه به تصرف وکار شما کمک می کند؟

میزان کمکی که می توانید از یک اینفلوئنسر انتظار داشته باشید، بوسیله جنس روابط حرفه ای بین شما وابستگی دارد. اگر برابر یک رویکرد ارگانیک با شخص اینفلوئنسر رابطه استوار کنید، طبیعتاً کمک کمتری شهود می کنید تا اینکه برای برگزاری یک کمپین متمایز بوسیله او پول صیقلی کنید. البته هزینه ی این دو حالت نیز باهم متفاوت است. برخی از رویه های معمول یا رویکردی که آن را ارگانیکمی نامیم، عبارت اند از:مقاله مرتبط:معرفی کردن ابزارهای کاربردی اینستاگرام برای بازاریابیاینفلوئنسر یکی از پست های وبلاگ خویشتن را به شناساندن دشت شما اختصاص می دهد.اینفلوئنسر اطلاعات تبلیغات برند شما را در حساب های شبکه های اجتماعی خود بوسیله اشتراک می گذارد.اینفلوئنسر بوسیله شما رخصت می دهد به وب سایت او دسترسی داشته باشید و یک پست مهمان منتشر کنید.

مطمئناً نباید انتظار داشته باشید که اینفلوئنسرها صراحتاً از ثمر شما درود و تمجید کنند. آن ها به دلیل روابط معتبری که با مخاطبان خویشتن دارند، به اینفلوئنسر تحول شده اند.

فرایند اجرای اینفلوئنسر مارکتینگ

صرفاً به این دلیل که بازاریابی ازطریق افراد تأثیرگذار یکی از روندهای روز بازاریابی است، این معنا را نمی دهد که شما هم باید از این راه کاربرد کنید. بخاطر برگزاری یک کمپین بازاریابی، باید کمال مطلوب مشخصی داشته باشید.مرحله ی اول: گلچین اهداف

شعار هر کمپین بازاریابی محتوا، این است که نشان دهد چگونه ارزشی به مخاطبان خود نمایش می نرم. داخل اینفلوئنسرمارکتینگ، باید ارزش آفرینی برند را به مخاطبان شخص اینفلوئنسر ثابت کنید.

یکی از نقاط ضعف بسیاری از آویشن های بازاریابی، وفاق با افراد تأثیرگذار عاری هیچ هدف مشخصی است. شما باید بدانید که «چرا» می خواهید یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ برگزار کنید. عزب در این صورت می توانید توفیق کمپین خود را وزن گیری کنید. بوسیله علاوه، درون انتخاب اینفلوئنسر ارزان نیز بهتر عمل می کنید. مقدور است اهداف شما بخاطر برگزاری کمپین، به سادگی موارد زیر باشد:افزایش نرخ بازدیدکنندگان از وب سایت شرکت به میزان X درصدافزایش فالوئرهای برند داخل شبکه های اجتماعیافزایش میزان دیده شدن یا آگاهی از برندافزایش بها فروش بوسیله نمونه Y درصد

همان طور که گفتیم، اهداف شما، نوع اینفلوئنسری را که برگزینی می کنید، پدیدار می کنند. بوسیله عنوان مثال، چنانچه به دنبال تعامل سریع با مخاطبین تان هستید، باید از اینفلوئنسرهای توییتر کمک بگیرید. چنانچه تأکید بیشتری پیاده شدن نمایان و تصویر محصول دارید، روی کانال های بصری تر مانند اینستاگرام و پینترست متمرکز می شوید. اما اگر می خواهید آگاهی عمیق تری درمورد محصول خود خلق کنید، مخصوصاً اگر یک کسب وکار B2B را موسسه می کنید، شاید یک مقاله ی فنی را درون وبلاگ تخصصی صنعت منتشر کنید و از اینفلوئنسرها بخواهید که آن را به وجه اشتراک مجله بگذارند.

ضروری است که هریک از اهداف شما بوسیله یک شاخص کلیدی عملکرد یا KPI متصل شود. داخل این صورت، ارزیابی کارایی کمپین بازاریابی شما امکان پذیر می شود. همچنین اهداف شما باید SMART باشند؛ یعنی خاص (Specific)، قابل کمیت گیری (Measurable)، زیبنده دستیابی (Achievable)، واقع بینانه (Realistic) و زمان پایه (Time-based).کود ی دوم: تمجید مخاطبان هدف

اگر هنوز نمی دانید که چه افرادی را می خواهید دامن تأثیر قرار دهید، هنوز برای برگزاری کمپین آماده نیستید. ولی اگر ایده ی واضحی از مشتریان ایده آل درون ذهن دارید، پرسونای آن ها را درون طی جستجوی اینفلوئنسرها مدنظر داشته باشید. نیز درصورتی که قبلاً کمپین بازاریابی خاصی را در شبکه های اجتماعی برگزار کرده اید، بوسیله شیوه ی هدف گذاری خود در آن کمپین ها توجه کنید.

اگر می خواهید اینفلوئنسر مارکتینگ موفقی داشته باشید، باید با افراد تأثیرگذاری امر کنید که مخاطبان شعار شما را تحت تأثیر قرار می دهند. هرچه نیچ مارکت خود را به صورت دقیق تری ستایش کرده باشید، جستجوی بهتری برای اینفلوئنسرهای ارزان خواهید داشت.مرحله ی ثالث: نیکوترین اینفلوئنسر را بخاطر برند خویشتن ستایش کنید

زیادترین قیمت شکست برندها در اجرای اینفلوئنسر مارکتینگ، بوسیله این وهله مربوط می شود. تکاپو بیشتر شریک شدن ها برای انتخاب اینفلوئنسر متناسب با برند، تکاپو موفقی محو. تحقیقات نشان می دهد که ۶۷.۶ درصد از تیم های بازاریابی، پیداکردن اینفلوئنسر مرتبط را رقیق ترین چالش کمپین IM خود می دانند. درواقع، همین مسئله بزرگ ترین نقطه ضعف بازاریابی سنتی ازطریق سلبریتی ها نیز بوده است. گرچه برخی از این تبلیغات به یادماندنی و کارآمد بودند، اما درون اغلب موارد، یک سؤال ناخوشایند در حافظه استعمال کنندگان ابداع می شد: «این سلبریتی چه چیزی در مورد ریختگی زندگی من می داند؟ او در دنیای کاملاً متفاوتی عمر می یواش.» مولود کاملاً پدیدار است: باید اینفلوئنسری را برگزینی کنید که فالوئرهای او با مخاطبان کمال مطلوب شما تطبیق دارند.

قسمت قسمت کردن بندی اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرهای سلبریتی: همان طور که گفتیم، بازاریابی ازطریق سلبریتی ها، قدیمی ترین مقیاس اینفلوئنسرمارکتینگ است. از سال ها پیش، همدستی ها، دستمزدهای کلانی بوسیله سلبریتی های مشهور می پرداختند تا محصولات آن ها را اعلامیه کنند. حتی داخل برخی موارد، مردم محصولی را با نام سلبریتی تبلیغ کننده می شناختند (مثل جورج فورمن گریل). بازاریابی ازطریق تأثیر سلبریتی ها، چه به گونه های سنتی و چه به گونه های مدرن، می تواند زیاد توفیق آمیز باشد. ولی این روش همیشه با چالش های جدی همراه بوده است. از طرفی، سلبریتی ها برای تبلیغ محصولات پول بسیار یدکی درخواست می کنند و از طرف دیگر، مصرف کنندگان داخل مرزوبوم های تخصصی، عمیقاً به محصولاتی که توسط خویشتن افراد مبلغ کاربرد نمی شوند، بدگمان هستند.

ماکرو اینفلوئنسرها: این افراد تو شبکه های مدنی میلیون ها فالوئر دارند. مردم غالباً ماکرو اینفلوئنسرها را به نشانی متخصص یک حوزه می شناسند. تفاوت ماکرو اینفلوئنسر و سلبریتی این است که ماکرو اینفلوئنسر، بوسیله اندیشه تخصص درون یک رشته ی خاص به اشتهار رسیده است و لزوماً عامه ی مردم او را نمی شناسند. ژورنالیست های معروف، فعالان دانشگاهی و مشاوران حرفه ای، تو این دسته قرار دارند. ماکرو اینفلوئنسرها، از قبل اشتهار خود را تثبیت کرده اند و به عنوان کارشناسان افضل رشته های خاص شناخته می شوند؛ بنابراین دستمزد زیادی غصه برای تبلیغ محصولات برندها درخواست می کنند.

میکرو اینفلوئنسرها: بزرگ ترین قسمت قسمت کردن تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی را تشکیل می دهند. این افراد نیز برضد سلبریتی ها، بین عامه ی مردم شناخته شده نیستند؛ اما به سبب توفیق هایی که داخل یک بن کسب کرده اند، کارشناس مملکت های خاص محسوب می شوند. میکرو اینفلوئنسرها از اعتبار و معروفیت کمتری نسبت به ماکرو اینفلوئنسرها برخوردار هستند، ولی بازهم مخاطبان زیادی دارند. آن ها تکیه گاه هواداران خود را به دست آورده اند و می توانند فالوئرهای خود را بوسیله انبازی و تعامل وادارند. به همین دلیل هم درون بازاریابی دهان به دهان و تکثیر ترافیک وب سایت برند، بسیار مؤثر عمل می کنند.

نکته ۱: هرگز یک اینفلوئنسر را صرفاً به خیال نام بیش یا دستمزد کمینه تفویض نکنید. به دنبال تأثیرگذارانی باشید که از سندیت حمایتی قدرتمندی برخوردار هستند و این شان حمایتی، مطابق با مخاطبان مرام شما است. 

نکته ۲: در بررسی اینفلوئنسرها، بوسیله آمار خام فالوئرهای آن ها اکتفا نکنید. رویه های مختلفی برای بالا بردن ارج فالوئرها بود دارد که همگی ی آن ها، مخاطبان ارزشمندی را بوسیله برند شما راهنمایی نمی کنند. حتی زمانی که اینفلوئنسرها از فالوئرهای واقعی برخوردار هستند، نرخ فالوئرها متریک مناسبی برای میزان تأثیرگذاری افراد محو. اغلب اوقات بهینه اینفلوئنسرها، جامعه ی هواداران کوچک تری دارند که نرخ تعامل آن ها متجاوز بالا است. برابر تحقیقات، مقدار تعامل های مؤثر با اضافه تعداد فالوئرها کاهش می یابد.

میکرو اینفلوئنسرها چگونه به افزایش خرید کمک می کنند؟

معمولاً تعداد فالوئرهای میکرو اینفلوئنسرها، بین هزار تا قرن هزاره نفر است. ازآنجایی که این افراد دسترسی مؤثرتری به اجتماع ی مخاطبان خود دارند، می توانند پیام برندها را بهتر بوسیله آدم برسانند. شما با استفاده از غلبه نفوذی که میکرو اینفلوئنسرها بین هواداران دارند، می توانید مقدار فروش خود را افزودن دهید.

آن ها یک داستان شخصی درباره ی محصولات تعریف می کنند: میکرو اینفلوئنسرها داخل سطح بالاتری تک متکی جامعه ی هواداران هستند. بوسیله همین دلیل هنگامی که تجربیات خود را درون مورد یک ثمر به وجه اشتراک مجله می گذارند، هواداران باتوجه بوسیله این تجربه، دشت موردنظر را قضاوت می کنند. همه ی بازاریابان به کارایی تکنیک رمان سرایی واقف هستند. اگر میکرو اینفلوئنسرها داستانی منحصربه فرید و مثبت در مورد یک محصول خواه خدمات اختصاص نقل کنند، تأثیر بیش بیشتری روی فروش آن خواهند گذاشت؛ تا زمانی که صرفاً عکس دشت را به اشتراک می گذارند.مقاله مرتبط:تکثیر بیع با وضع بازاریابی میکرو اینفلوئنسرها

اعلان کدها و لینک های تخفیف: تکنیک «پیشنهاد تخفیف به دسته مخاطبان مرام»، یکی از استراتژی های عالی معامله محسوب می شود. میکرو اینفلوئنسرها می توانند کدها یا لینک های تقلیل محصول را در پست های خویشتن به تعهد پرداخت بگذارند و مخاطبان را بوسیله آزمودن این محصولات فراخوانی کنند. همچنین چنانچه این تکنیک را با ذکر تجربه های شخصی از میوه ترکیب کنند، تأثیر بیشتری روی فالوئرها می گذارند. بوسیله عبارتی، داستان آن ها کنجکاوی هواداران نسبت به محصول را تهییج می نرم و در درجه ی بعد، کد یا لینک تخفیف، تمایل آدم به سودا ثمر را افزایش می دهد.

اعلان مدل ی رایگان دشت: زمانی که یک میوه به تازگی ملتفت بازار شده است، مردم بوسیله دیده ی تردید به آن نگاه می کنند. ولی میکرو اینفلوئنسرها با تبلیغ نمونه محصولاتی که به رایگان برای آن ها ارسال کرده اید، نقش مهمی در رفع تردید اجتماع ی فالوئرها بازی می کنند. داخل این صورت، آدم به حدس بیشتری ارزش محصولات را درک کرده و بوسیله مشتریانی تبدیل می شوند که برای ابتیاع محصولات شما، پول پرداخت می کنند.بیشتر بخوانید:تم تیره به نسخه آزمایشی اینستاگرام افزوده شدزوم کست: گفتگو زومیت با سبحان فروغی، مدیرعامل تپسلچرا شبکه های مدنی باوجود استرس زا بودن، باز تیمار ما را به جانب خود می کشانند؟چه عواملی علت تداوم اعتیاد بوسیله شبکه های اجتماعی می شود؟چرا کاربران هنوز فریب محتوای دروغین اینترنتی را می خورند؟

شاید دوست داشته باشید:

بزرگ ترین تصورات سهو درباره ی رهبری تیم کسب و حکم

انسان از ۲۰۰ سال گذشته تقریبا در کامل ماخذ ها پیشرفت های عظمت داشته است. بااین حال، براساس نقص های […]

معرفی تاریخ «مربی تریلیون دلاری»؛ درس های رهبری بیل کمپل

شاید اشتهار بیل کمپل به گوشتان نخورده باشد؛ بااین حال، او یکی از تاثیرگذارترین مربیان و مشاوران رهبری در تصرف […]

همه چیز درباره ی بازاریاب شدن؛ شغلی که باید از بدیع شناخت

بازاریابی، مقابل تحسین اساتید این رشته، دانش و هنر کشف و ایجاد و ارائه ی نرخ با هدف تأمین نیازهای […]