هفت اشتباه مخرب داخل بازاریابی محتوا

admin دسته‌بندی نشده

شایدبازاریابی محتوا، مفهوم جدیدی بوسیله نظر برسد؛ اما این راه از صدها سال قبل مصرف داشته است. ادبیات گویی یکی از قدیمی ترین لباس های ارتباطی است. برای مثال بنجامین فرانکلین، با انتشار کتابی به نام سالنامه ی ریچارد فقیر، بوسیله کسب وکار طبع خود کمک کرد.

امروزه، بازاریابی محتوا یکی از پیش نیازهای افزودن فروش است. بازاریابی محتوا نه تنها بر بهبود تصرف وکار تأثیر می گذارد بلکه سه گانه برابر بیشتر از بازاریابی خروجی بوسیله خراج می رسد و هزینه ها را تا سقف ۶۲ درصد کاهش می دهد و از رویت نرخ تبدیل، شش برابر سودمندتر از نحو های دیگر است. بازاریابی محتوا یکی از بهینه روش ها برای احضار اعتماد، جذب مخاطب و بهبودخدمات مشتری است. اما اگر می خواهید بیع خود را از طریق بازاریابی محتوا بهبود دهید، لازم است از چند خطای مرسوم دوری کنید.

۱. استفاده از دستورالعمل هم پایه برای همگی

بخاطر تکثیر خرید از طریق بازاریابی محتوا، نباید برای کامل افراد از دستورالعمل برابری مصرف کنید. برای شهید نیاز به تولید محتوایی بخاطر جذب مخاطب و اضافه مصرف دارید. این کار مانند پختن غذا برای گروه ابهت از افراد است. امکان پذیر است استیک بپزید ولی اگر تو میان مخاطبانتان افراد گیاهخوار یا وگان حیات داشته باشند، آن ها نمی توانند از چنین غذایی کیف ببرند.مقاله های مرتبط:راهکار بهترین بازاریابی محتوا برای مدیران استارتاپیچگونه محتوایی برای جذب خریدار بیشتر بنویسیم؟‍‍

مثال:

برای رسیدن به استراتژی مناسب بازاریابی محتوا باید با تجسس باریک بین داده ها و توسعه ی شخصیت خریدار قبل از ترقی ی تقویم محتوا، بخاطر شناخت مخاطب وقت بگذارید. به این ترتیب می توانید با موزه آن ها راه بروید و محتوای ارزان را در زمان کم قیمت از طریق کانال مناسب منتقل کنید. قبل از راحتی اعطا کردن گوشت ها در فر، خواسته ها، نیازها، علایق و انگیزه های مخاطب را بشنوید. اگر اغلب میهمانان شما گیاه خور هستند، غذای عاری گوشت بپزید. به یاد داشته باشید احتیاج مخاطب اهمیت دارد خیر شما.۲. تأکید متجاوز از حد روی فروش

بازاریابی محتوا نوعی دستورالعمل بیع ازاله. بلکه به مجرد اشتراک گذاریاطلاعاتسودمندی است که بتوانند به پرسش های مخاطبان پاسخ دهند یا مشکلات آن ها را حل کنند. برای مثال، اگر نیاز بوسیله دستورالعمل برگر گیاهی داشته باشید، مقدور است بتوانید در وب سایت اسباب آشپزخانه به پاسخ خود برسید؛ ولی اگر آن وب سایت بدون هیچ دستورالعمل مشخصی، تنها محصولات خویشتن را برای معامله گذاشته باشد چه حسی فاحش می کنید؟ شاید به سایت دیگری بروید که اطلاعات مورد احتیاج شما را داشته باشد.

پس از خلق کردن هيئت دولت ی محتوایی با اطلاعات سودمند، نگاهی به سازماندهی اطلاعات بیندازید و آن را به گزینه ی سودمندی برای مخاطب خود تبدیل کنید. برای مثال همدستی Nurx دارای یک بلاگ معمولی و بخشی برای استفسار و پاسخ است که محتوا را به مرکز اطلاعاتی قابل جستجویی برای عناوین مرتبط با سلامت روابط تحول کرده است.

۳. نادیده ستاندن کیفیت و بهبود محتوا

در مباحثه تولید محتوا، تعادل ابهت یدکی دارد. سرایت سالیانه ی پست ها کمکی بوسیله بهبود محصول یا خدمات شما نمی نرم. از طرفی اشاعه پنج مقاله ی غیرآموزنده و انباشته از اشتباه در روز حزن روش مؤثری نیست. در عوض جدیت کنید وقت خود را صرف تولید محتوای جذاب کنید حتی اگر هفته ای یک وهله آن را منتشر کنید. همیشه بهتر است به خشکی امدن کیفیت تمرکز کنید تا قطع.محتوای دوست داشتنی امکان پذیر است سال ها به اشتراک گذاشته شود

علاوه به خشکی امدن این، محتوای دوست داشتنی می تواند به مدت سال ها مرجع افراد باشد. سرمایه گذاری نخستین بالاخره منجر به پاداش می شود. برای فرود امدن به حداکثر سود از محتوای خود، می توانید آن را به رخساره اینفوگرافیک خواه فصلی از کتابی الکترونیکی، بازنشر کنید. یکی از دیگر مزایای تولید محتوای با کیفیت، پول اعانه گذاری انبوه آن است. اگر شخصی محتوای شما را مفید ببیند، شوق بیشتری بوسیله اشتراک گذاری آن خواهد داشت. با این حال نباید از گشایش محتوا غافل شد. محتوا برخلاف رویاها به خودی خود مخلوق نمی شوند.۴. نداشتن CTA

فراخوان ارتکاب (CTA)، هدفی ساده دارد: راهنمایی مخاطبان خویشتن بخاطر بزمین نشستن بوسیله انتظارات آینده. فراخوان عمل می تواند در قالب یک پست، بوسیله روزرسانی شبکه های اجتماعی خواه ایمیل باشد. CTA مرتبط بخاطر ترغیب مخاطب به قدم های آینده، حائز شکوه است. فراخوان انجام قوی می تواند گزینه ی «اضافه کردن به کارت» یا «تست سی روزه ی مجانی» باشد. تو هر صورت CTA به افراد برای ادامه ی راه علت می دهد.۵.  نادیده قبض نصیحت ها

محتوای کاربری از جمله نقد و توصیه، هرگز نباید نوظهور گرفته شوند. محتوای کاربری نه عزب بوسیله تولید محتوای بیشتر کمک می کنند بلکه تکیه گاه مخاطب را هم افزایش می دهند. درواقع براساس بازاریابی هینز و G2، تقریبا ۹۲ درصد از خریداران B2B پس از خواندن نقدی مطمئن به خرید می پردازند.

علاوه پیاده شدن این، توصیه نامه ها بهتر می توانند خدمات، محصولات و مزایای آن را توصیف کنند. توصیه نامه ها همچنین می توانند تمایز شما از رقبا را پررنگ کنند و از ادعاهای شما داخل محتویات سابق کنف کنند. تأیید شدن از سوی دیگران، هدیه ای ارزشمند در بازاریابی محتوا است.

۶. عدم درک چهار شلنگ چرخه ی خرید

چهار مرحله در دوچرخه ی خرید بود دارد: آگاهی، پژوهش، درک و خرید. اولین مرحله ی ایجاد آگاهی زمانی است که خریدار از وجود اسلوب حل بخاطر مشکل خود آگاه نیست. مرحله ی پژوهش زمانی است که خریدار از حیات راه حل آگاه است و بوسیله قفا اطلاعات می رود. سومین جنین دریافتن است که به مقایسه ی محصولات و خدمات ویژه می یابد و تو نهایت چهارمین مرحله، بیع است که به معنی تصمیم گیری برای سرمایه گذاری پهلو راه محلول است.توجه به نقد کاربران، در طلبیدن توکل مخاطب مؤثر است

 هر بازاریاب محتوایی باید از چرخه ی خرید آگاه باشد. همچنین باید محتوایی را بخاطر هر کدام از مدخل های فروش، تولید کند. برای مثال، محتوای آموزشی بخاطر آگاهی موثر است؛ اما محتوایی مثل مطالعات موردی می تواند به ترقی ی رابطه با خریدار در وهله ی جمع آوری اطلاعات تا مراحل بعد اینده کمک کند. محتوای شما نه تنها می تواند خریدار ایده آل را تعیین کند بلکه می تواند سطح آن را غصه گلچین کند.۷. از خودراضی بودن

تا اینکه اگر به استراتژی مناسبی بخاطر بازاریابی محتوا دست یافتید، برای دید نتایج و جبران زحمات باید عملکرد استراتژی خود را تست کنید. در صورتی که چیزی مطابق انتظارتان پیش نرفت، باید کل دوره را تحول داده و بر تکثیر تغییرها و بهبود حکم تمرکز کنید.

علاوه کنار این، باید براساس آخرین اخبار و مسئله ها خود را به روز نگه دارید. بوسیله یاد داشته باشید، مشتری طعم تغییر را می چشد؛ فناوری بی آرامی با سرعت بالایی در حال تکامل است. تو صورتی که از وضع های منسوخ مصرف کنید و محتوا را روی پلتفرم های کم طرفدار منتشر کنید، پیشرفت چشمگیری نخواهید داشت. ارتباط ایده ها، هم در محتوا و هم درون طرز ها حائز اهمیت است.

بازاریابی محتوا یکی از مؤثرترین طرز ها برای بهبود کسب وکار است اما داخل صورتی به نتیجه می رسید که از خطاهای علو دوری کنید. اگر مراقب نباشید، حتی سخت کوشی شما هم می تواند منجر به رکود فروش شود. خروجی کوفته می تواند به معنی اتلاف حین باشد، تا اینکه اگر از بهترین راه ها استفاده کرده باشید.بیشتر بخوانید:اینستاگرام و فیسبوک با بنرهای تبلیغی، استفاده از ماسک را به کاربران خود یادآوری می کننداینتل مجبور بوسیله توقف فروش تجهیزات و پردازنده بوسیله شرکت چینی Inspur شدمعرفی تاریخ «تجارت تلاطم است» اثر ال ریس و جک تروتکمیسیون FCC رسما هواوی و ZTE را تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده قلمداد کردفروشگاه های اینترنتی دارای نشان ای تشبیه کردن باید ارزش بوسیله روز و موجودی متاع را اعلام کنند

شاید دوست داشته باشید:

کاربران iOS از این پس می توانند بوسیله رایگان اسناد آفیس مایکروسافت را تصحیح کنند

تا پیش از این عزب می شد در iOS اسناد ذخیره شده با اپلیکیشن های سرویس آفیس مایکروسافت را مشاهده […]

۴۰۰ بازی بخاطر گوگل استادیا در حال ساخت صبر دارند

داخل حال حاضر، ۲۰۰ انبازی بازی ساز در حال ساخت ۴۰۰ بازی برای سرویس گوگل استادیا هستند. جک باسر، از […]

خرید گل و گیاه از  VIP Shop؛ داخل ایام کرونا

حتما بخاطر شما هم پیش آمده که عاری پروگرام ریزی به مهمانی یا میتینگ ای دعوت می شوید و برای […]